Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  استقلال در حالی امشب باید برابر الهلال به میدان برود که آبی ها چند ستاره خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داده اند و نفرات جدید را جایگزین کرده اند. نفراتی که برای اولین بار در یک بازی رسمی وحساس قرار است برای استقلال به میدان بروند.
استقلال در خط دروازه فقط سیدحسین حسینی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری در تهران مانده تا کارهای جدایی‌اش را پی بگیرد و دروازه‌بان ذخیره تیم هم دچار کرونا شده است. استقلالی ها امیدوارند امشب در جریان بازی  اتفاقی غیرمنتظره ای برای حسنی نیفتد چرا که آنها در این صورت باید از دروازه بان تیم امید خود استفاده کنند.

در خط دفاعی احتمالا حضور سیاوش یزدانی، مرادمند و دانشگر قطعی است مگر آنکه مجیدی بخواهد از سیستم ۳‌دفاعه‌اش در فصل گذشته دست بکشد. وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که پیش‌بینی می‌شود خط میانی ۵نفره استقلال را تشکیل بدهند. در خط حمله هم ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد به میدان می‌روند و به‌نظر نمی‌رسد مجیدی در این خط انتخاب دیگری داشته باشد. اگر تغییر خاصی در این ترکیب ایجاد شود بابک مرادی و عارف آقاسی نزدیک‌ترین گزینه‌ها به ترکیب اصلی هستند که ممکن است در خط میانی و خط دفاعی قرار بگیرند. 

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی-یزدانی-دانشگر- مرادمند- غفوری-سلمانی-رضاوند- مهدی پور-نیک نفس-مطهری-قاسمی نژاد

کد خبر 626367 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صالح مصطفوی که پیش از این سابقه همکاری با استقلال در زمان حضور فرهاد مجیدی، آندره آ استراماچونی و علیرضا منصوریان را دارد امروز با حضور در کمپ زنده یاد حجازی میهمان تمرین شاگردان نکونام بود.

مصطفوی فصل پیش با مجیدی به الاتحاد کلبا رفت و در پایان فصل برای ادامه زندگی راهی کانادا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید