Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@10:49:45 GMT

نعمتی مدافع راست پرسپولیس مقابل استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۳۹۰۹

نعمتی مدافع راست پرسپولیس مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع راست پرسپولیس در بازی برابر استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. یکی از پست‌هایی که یحیی گل محمدی برای انتخاب بازیکن ثابت تردید داشت، پست دفاع راست بود که در این پست مهدی شیری و سیامک نعمتی حضور دارند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس در بازی مقابل استقلال تاجیکستان خواهد بود و مهدی شیری نیمکت نشین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲۵۱۲۵۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری، تراکتور در حالی خودش را آماده بازی با نساجی می‌کند که دیگر قرار نیست پاکو خمس روی نیمکت این تیم بنشیند. او روز دوشنبه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و حالا سرخپوشان تبریزی دوران جدیدی را تجربه خواهند کرد.

مهدی شیری، مدافع راست تراکتور، هم مثل اکثر بازیکنان این تیم، از خمس تمجید می‌کند و تأکید دارد که چیزهای زیادی از این مربی اسپانیایی یاد گرفته است.

گفت‌وگوی با شیری را در ادامه می‌خوانید:

* در مورد جدایی خمس چه صحبتی داری؟
خمس مربی بزرگ و باسابقه‌ای بود که رزومه خوبی در فوتبال اسپانیا داشت ولی متأسفانه در ایران به هدفی که داشت، نرسید و از جمع ما جدا شد. او مدرس فیفا بود و فوتبال را از هر لحاظ به‌خوبی به ما آموزش می‌داد. کار‌ کردن با این مربی برای من لذت‌بخش بود و نکات خوبی از خمس یاد گرفتم، برای او آرزوی موفقیت دارم.

* انتقادی که از سوی هواداران تراکتور و رسانه‌ها به خمس می‌شد، این بود که با گذشت 23 هفته نتوانست ترکیب ثابت تیم را پیدا کند. در این مورد چه نظری داری؟
وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد و برخی مسائل هم پررنگ می‌شود که شما به یکی از آنها اشاره کردید. همه ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم. او دوست داشت به تیم کمک کند و شاید در برخی مسائل اشتباه کرد ولی دیگر نباید به گذشته فکر کرد.

* تراکتور امسال هم قهرمانی را از دست داد تا هواداران این تیم همچنان در حسرت کسب نخستین قهرمانی لیگ باشند. در این مورد چه نظری داری؟
ما امسال خیلی نزدیک به این بودیم که برای قهرمانی بجنگیم و شرایط خوبی داشتیم. اوایل فصل چند بازی را به‌دلیل عدم‌ هماهنگی از دست دادیم چون نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم. از طرفی بازی با مدعیان و رقیبان مستقیم را از دست دادیم و شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم هواداران تراکتور را شاد کنیم. اگر حتی مقابل مدعیان مساوی می‌کردیم همچنان برای قهرمانی شانس داشتیم، با این حال امیدوارم در ادامه بازی‌ها محکم کار کنیم و در جام‌حذفی هم دنبال جبران هستیم. قهرمانی در این جام هدف مهم ما‌ست.

* از عملکردت در این فصل راضی هستی؟
از خودم بیشتر از این انتظار دارم. امسال دوست داشتیم همه ما بیشتر به تیم کمک کنیم.

* چند هفته پیش مصاحبه‌ای به نقل از تو منتشر شد که پرسیده بودند استقلالی هستی یا پرسپولیسی. تو هم گفته بودی بعدا جواب می‌دهم که ظاهرا این موضوع به مذاق هواداران پرسپولیس که قبلا برای این تیم بازی می‌کردی، خوش نیامد. در این مورد توضیح می‌دهی؟
خیلی‌ها در این مورد از من سؤال کردند، ولی من مصاحبه‌ای انجام ندادم و آن مصاحبه کذب محض بود. من بازیکن تراکتور هستم و اولویت اول و آخرم تراکتور است.

* کیفیت لیگ امسال چطور بود؟
لیگ امسال خیلی تعطیلی داشت و یکی از دلایلی که مصدومان لیگ زیاد بودند، همین تعطیلی‌ها بود. در هر تیمی چند بازیکن رباط صلیبی پاره کردند و این اصلا خوشایند نیست. پارگی رباط‌ها در این فصل وحشتناک بود و تعطیلی‌ها اصلا برای لیگ ما خوب نبود. امیدوارم یک روز شاهد این باشیم که برنامه لیگ برتر از ابتدا تا آخر فصل مشخص شود و بازیکنان و مربیان هم برنامه خودشان را بدانند. وقتی بازی‌‌ها منظم برگزار شود، کیفیت فنی لیگ هم بالا می‌رود.

* در مورد بازی با نساجی چه صحبتی داری؟
خب، آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و در زمین خودشان دنبال برد هستند ولی ما هم محکوم به برد هستیم تا باخت قبلی را جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • مبلغ پیشنهادی به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از شرق آسیا؛ یک میلیون دلار!
  • سختگیری سازمان لیگ و خوش شانسی دانیال اسماعیلی‌فر؛ هواداران استقلال و سپاهان خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس!
  • پیشنهاد یک میلیون دلاری یک پرسپولیسی از شرق آسیا
  • دلیل تعویض ستاره پرسپولیس؛ بله، ‌فنی بوده!
  • پاسخ مثبت مدافع پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • پاسخ مثبت بازیکن پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد؛ پای رقم دلاری در میان است!
  • پاسخ مثبت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به پیشنهاد میلیون دلاری
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم