Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید غلامرضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری رویداد های آموزشی، ترویجی موجب ایجاد خلاقیت و نواوری در جوانان می شود و آنان را به سمت ابتکار و کار آفرینی خود سوق می دهد.

وی در خصوص مخاطبان مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط، موسسات و دستگاه های اجرایی،کار آفرینان و فعلان حوزه سرمایه گذاری، توایید کنندگان و عرضه کنندگان،متخصصان و هنرمندان،علاقمندان این حوزه و همچنین اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مخاطبان این مرکز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جهاد دانشگاهی ایلام تاکید کرد: استراتژی پذیرش در این مرکز از سه طریق تکمیل فرم و مصاحبه، انتخاب اعضای برگزیده رویدادهای استارتاپی و اعضای باسابقه گروه های کار دانشجویی است که این تیم های با تصویب شورای استقرار جواز حضور در مرکز را اخذ می کنند. وی تصریح کرد: این مرکز جهاد دانشگاهی در سه بخش ترویج( اطلاع رسانی عمومی، برگزاری رویدادها و فراخوان جذب ایده) نوآوری ( خلق و پرورش ایده، تیم سازی و شبکه سازی، برنده سازی و فنون ارایه و مذاکره) و شکوفایی ( تهیه بوم مدل کسب و کار، توسعه بازار و تامین مالی و همچنین اتصال به شبکه سرمایه گذاران) فعالیت می کند.

به گزارش ایرنا، جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی با رویکرد کارآفرینانه است که وظیفه این نهاد حلقه اتصال جامعه، دانشگاه و صنعت است.

جهاد دانشگاهی واحد ایلام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ به همت جمعی از نیروهای متخصص فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه معاونت آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است.

برچسب‌ها ایلام سازمان جهاد دانشگاهی استارتاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان جهاد دانشگاهی استارتاپ ایلام سازمان جهاد دانشگاهی استارتاپ جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»

ایسنا/ایلام مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: به‌دنبال گزارش رسیده از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هلیلان مبنی بر بروز سوختگی در برخی از مزارع گندم به دلیل مصرف یک نوع علفکش خاص، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان برای بررسی دقیق موضوع، به شهرستان هلیلان اعزام شدند.

«علی‌اشرف یاسمی» با بیان این مطلب به ایسنا اظهار کرد: طبق بررسی های بعمل آمده، علفکش مذکور از فروشگاه‌های مجاز سطح استان تهیه نشده و کشاورزان بصورت خودسرانه این علفکش را از فروشگاههای خارج استان (کرمانشاه و لرستان) تهیه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به بررسی صورت گرفته در سامانه مانیتورینگ سموم، که قابلیت پیگیری و رصد هر گونه فروش و توزیع سموم را برای جهاد کشاورزی فراهم نموده، خرید این علفکش در سامانه مذکور ثبت نشده و بصورت غیر مجاز و خارج از شبکه قانونی فروش و توزیع سموم، توسط کشاورزان تهیه شده است.

یاسمی گفت: بدیهی است پس از بررسی میدانی و کارشناسی موضوع، گزارش فنی لازم تهیه  و برای تصمیم گیری و برخورد قانونی با فروشندگان غیرمجاز سموم و متخلفان، به سازمان حفظ نباتات کشور ارسال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: برای جلوگیری از بروز موارد مشابه و وارد آمدن هر گونه خسارت به کشاورزان عزیز و نابودی حاصل دسترنج این قشر آسیب پذیر، به کشاورزان عزیز توصیه می شود برای تهیه و مصرف سموم کشاورزی، حتما با کارشناسان جهاد کشاورزی مشورت نمایند و از خرید سموم از فروشگاههای غیر مجاز خارج از استان، جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان