Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش‌ها، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان و بارش باران و وزش باد باید تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادثی اتخاذ و پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادثی همانند سقوط درخت انجام شود، افزود: رفاه حال شهروندان و ممانعت از ایجاد مشکل برای آنها در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر رشت در ادامه با تاکید به اینکه شهرداری‌های مناطق و سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به هرس درختان و شاخ و برگ‌های آنان اقدام کنند، گفت: در سال‌های گذشته شاهد بروز چنین اتفاقاتی در زمان بارش باران و وزش باد بودیم و که باید برنامه ریزی درستی برای پیشگیری از این اتفاقات در سال جدید انجام شود.

وی همچنین به پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی در رشت اشاره و اضافه کرد: در بارندگی اخیر ۱۹ نقطه از رشت دچار آبگرفتگی شد و با توجه به شروع فصل بارندگی، انتظار می‌رود شهرداری رشت با رفع مشکل نقاط آبگیر در این شهر، از این بابت نیز خاطر شهروندان را آسوده نماید.

کارگرنیا با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور رفاه و آسایش شهروندان در حوزه مدیریت شهری انجام می‌دهند، تصریح کرد: کاستی‌های فراوانی در رشت وجود دارد اما شورای شِشم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور برطرف کردن مشکلات و رفع کاستی‌ها به کار گرفته‌اند و در این مسیر نیازمند همراهی شهروندان نیز هستیم.

کد خبر 5303499

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر رشت فصل پاییز بارش باران شهرداری رشت ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها زلزله اربعین حسینی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان