Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیکارها مهر ماه امسال در ۲ رشته آزاد و فرنگی و در اوزان ۳۸ - ۴۱ - ۴۴ - ۴۸ - ۵۲ - ۵۷ - ۶۲ - ۶۸ - ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی بخش آزاد از ۷ تا ۹ و بخش فرنگی نیز طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه و به ترتیب در شهرستان های الیگودرز و کوهدشت انجام خواهد گرفت، یادآور شد: به منظور انتخاب کشتی گیران برتر زنجان در این پیکارها، یک دوره مسابقات استانی طی شهریور ماه جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی به نفرات منتخب رشته آزاد اشاره کرد و افزود: علیرضا بیات، محمدرضا باقری، حسین وفا، حسین غیاث، محمدهادی مرادی، محمد امیر محمدی، سعید حاتمی، جواد مرادی، حسین رحیمی و علیرضا زارع، کشتی گیران منتخب اوزان ۳۸- ۴۱- ۴۴- ۴۸- ۵۲- ۵۷- ۶۲- ۶۸- ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم این رقابت های استانی هستند.

وی ادامه داد: دانیال خسروی، احمدرضا عابدینی، امیرپارسا قنبری، محمدسالار وحیدی، امیررضا میرزایی، حسین نقدی، علیرضا محمدرضایی، حمیدرضا نجفی،  محمدپارسا توحیدلو و نوید آقایاری، نیز به ترتیب کشتی گیران برتر اوزان یاد شده هستند که روز جمعه در صورت حضور در جلسه تمرینی و تایید کمیته فنی مسابقات هیات کشتی زنجان به رقابت های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.  

رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: تصمیم هیات کشتی استان زنجان این است که با توانمندی بالا و با کشتی گیران قدر در رشته فرنگی این دوره از رقابت های قهرمانی کشتی نونهالان کشور شرکت کنیم تا نتایج ضعیف و پایین به دست نیاید.

برچسب‌ها کشتی نونهالان فدراسیون کشتی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی نونهالان فدراسیون کشتی زنجان کشتی نونهالان فدراسیون کشتی زنجان کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه می‌گوید باتوجه به اینکه ترکیب تیم‌های اعزامی به المپیک و جهانی تا حدود زیادی مشخص شده، عنوان اولی برادرزاده‌های او به درد نمی‌خورد. - اخبار ورزشی -

محمدحسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت کشتی‌گیر کرمانشاهی به صحنه مسابقات بعد از پایان محرومیتش اظهار داشت: حالا که محرومیت بهروز هدایتی تمام شده، می‌تواند در مسابقات شرکت کند. چیزی که دیدیم، حکایت از آمادگی خوبش داشت. با کشتی‌گیر سنگین‌وزن‌مان هم خوب تمرین کرد. ان‌شا‌ءالله که بتواند کشتی‌های خوبی بگیرد.

نایب‌قهرمان پیشین کشتی جهان در پاسخ به این سؤال که آیا برادرزاده‌هایش (شیروان و ارشک محبی) هم در رقابت‌های جام تختی آزاد که اواخر اردیبهشت در استان فارس برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد؟، گفت: با عشق و علاقه کشتی را دنبال نمی‌کنند. از کشتی گرفتن سرد شده‌اند. کشتی تا زمانی خوب است که به باختن عادت نکنی. باخت که عادی شود دیگر برگشتن و مدعی شدن سخت است.

محبی ادامه داد: وقتی که شیروان (یدالله محبی) کمیل قاسمی را برد زیر نظر هما (محمدحسن محبی) تمرین می‌کرد و واقعاً خوب بود ولی وقتی به حرف گوش نکرد با افت مواجه شد. قدر خودشان را ندانستند، وقتی می‌توانی چند مدال بگیری اما به اندازه‌ای که باید برایش تلاش نمی‌کنی؛ به خودت ظلم کرده‌ای. هم شیروان و هم ارشک در وهله اول به خودشان ظلم کردند. حالا هم می‌گویند می‌خواهند در جام تختی کشتی بگیرند اما تیم برای المپیک و جهانی اوزان غیرالمپیکی بسته شده، آنجا اول هم شوند، دیگر به چه درد می‌خورد؟

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه عنوان کرد: من و هما همیشه آماده در مسابقات شرکت می‌کردیم، اگر می‌باختیم فقط به این فکر می‌کردیم فردا جواب خانواده و رفقا را چه بدهیم، ولی باختن برای اینها عادی شده است. همیشه ترس برمان می‌داشت یک وقت نبازیم. تا وقتی که از باخت بترسی زحمت می‌کشی ولی وقتی باخت عادی شد دیگر اهمیت نمی‌دهی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت