Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «ارسلان زارع»، استاندار گیلان در دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پور سینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندیهای فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی با توجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت برای رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد.

استاندار گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و اضافه کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.

کد خبر 5303529

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه های عمرانی ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله عکس استانها اربعین حسینی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس