Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حیدری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تاکنون دو میلیون دُز واکسن تزریق شده است، اظهار داشت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دُز اول و ۷۴۰ هزار نفر دُز دوم را دریافت کردند.

۳۵ درصد از مردم اصفهان واکسینه شدند

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها میزانم واکسیناسیون به ۶۰ درصد رسیده است، ابراز داشت: در مجموع در استان اصفهان ۳۵ درصد از مردم در برابر کرونا واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه عمده واکسن در حال تزریق در استان اصفهان سینوفارم است، ادامه داد: تعداد کمی نیز واکسن کووبرکت موجود است.

کمبود واکسن نداریم

وی با بیان اینکه در زمینه تأمین واکسن در حال حاضر با مشکلی مواجه نیستیم، افزود: این امر به دلیل پیگیری‌های شخص رئیس جمهور محقق شده است.

حیدری با بیان اینکه از چند روز گذشته تاکنون کاهش تعداد مبتلایان بیماری کرونا را داریم، ادامه داد: اما باید توجه داشت که شیب کاهشی به دلیل عدم رعایت شهروندان و حضور در تجمعات کند است و همچنان نگران شرایط هستیم چرا که در وضعیت شکننده هستیم.

وی با بیان اینکه ۳۱۸ هزار نفر متولد ۵۳ تا ۵۸ در استان اصفهان هستند، افزود: برای همه این افراد فراخوان داده‌ایم و متولدان ۵۹ و ۶۰ نیز از هفته آینده در لیست واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

ظرفیت واکسیناسیون در اصفهان به ۶۰ هزار نفر در روز رسید

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه از امروز ظرفیت واکسیناسیون به ۶۰ هزار نفر رسیده است، ابراز داشت: افزایش تعداد لاین‌های مراکز واکسیناسیون برای رسیدن به واکسیناسیون روزانه ۱۵۰ هزار دُز را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در دانشگاه‌ها ۲۰۸ هزار دانشجو را واکسینه خواهیم کرد، ادامه داد: امیدواریم این طرح تا پایان هفته به صورت کامل اجرایی شود.

واکسیناسیون سربازخانه‌ها از هفته آینده

حیدری گفت: هفته آینده سربازخانه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم و پس از آن واکسینه کردن فعالان مراکز صنعتی را در دستور کار داریم.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه ما بنا نداریم مراکز واکسیناسیون را به صورت ۲۴ ساعته انجام دهیم، ادامه داد: مرکز پل شهرستان و بیمارستان الزهرا در حال حاضر تا ساعت ۲۳ فعالیت دارند و تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی خبری مبنی بر واکسیناسیون عمومی در مراکز واکسیناسیون برای همه گروه‌های سنی منتشر شد که صحت ندارد، افزود: فضای مجازی مسموم است و شهروندان باید به رسانه‌های معتبر در این زمینه استناد کنند.

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کادر درمان و برخی از خانواده آنها

حیدری با بیان اینکه دُز سوم واکسیناسیون برای افرادی که در مراکز درمانی کرونایی فعالیت دارند و خانواده آنها، در حال اجرایی شدن است، ابراز داشت: در این برنامه دو نفر از اعضای خانواده با معرفی خود کادر درمان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در برخی از صنایع بزرگ اعلام آمادگی کردند که خارج از پروتکل واکسینه شوند و هزینه واکسیناسیون را پرداخت می‌کنند، گفت: ما نیز با دریافت واکسن نیروهای آنها را واکسینه کردیم و این امر در شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه انجام شد و اولین صنعت نیز در کشور شرکت سایپا بود.

کد خبر 5303709

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز بهداشت اصفهان واکسن کرونا کمال حیدری واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه زلزله اربعین حسینی عکس استانها ایلام استان اصفهان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته ماسک این هزینه اندک برای کنترل ربات های موجود در پلتفرم لازم است.

ماسک در حقیقت در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته باید در نظر داشت دریافت هزینه از کاربران جدید هم اکنون در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه ای اندک از کاربران تنها راه برای محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه های ترول می توانند به راحتی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

مالک ایکس در ادامه افزود بود تهدید ربات ها چندوجهی است زیرا بات ها و حساب های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می کنند. فضای نام مجموعه ای از نامهای قابل دسترس برای نامگذاری مواردی مانند فایلها، متغیر های درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

طبق نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه مذکور فقط از کاربران جدید دریافت می شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دوکشور عضو ایکس می شوند، اجازه خواهند داشت پست ها را ببینند اما نمی توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست ها ثبت کنند.

کد خبر 6079701

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳ / سن گواهینامه کم شد؟
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • قانون جدید گواهینامه رانندگی ۱۴۰۳؛ سن گواهینامه کم شد؟
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟