Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@13:45:43 GMT

قتل ۴ عضو یک خانواده در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۵۱۷

قتل ۴ عضو یک خانواده در اهواز

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی اهواز گفت:در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: بامداد روز جاری (۲۲ شهریور ۱۴۰۰) درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۴ عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محسن دالوند افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد ۴ نفر از عمو‌های خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کردند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند و دیگر دختر خانواده مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دستورات ویژه جهت دستگیر قاتلان صادر شد، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی علت این حادثه می‌باشد.
سرهنگ دالوند با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اهواز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولی پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند؛ فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام ارشد پلیسی گفت: خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده شان فقدانی را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی به دست آمد فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده و بدین ترتیب درابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

اولین قتل 1403 در تهران/ مرد جوان قربانی شد

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با فقدانی آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی , موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز با مخالفت های شدید خانواده فقدانی روبروشده و چاره ای جز فراری دادن او نداشته‌ام که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی نامبرده تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران/ عامل اغفال بازداشت شد
  • پلیس دختر فراری را به خانه برگرداند + جزئیات
  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح جنگی در لرستان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس