Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:48:01 GMT

پکیج های کامل و جامع حرف آخر برای کسب رتبه برتر کنکور

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۵۷۶

استرس کنکور را دارید؟ خیلی دوست دارید در کنکور رتبه خوبی کسب کنید؟ نگران آینده شغلی و تحصیلی خود هستید؟ اصلا می دانید چطور باید رتبه برتر کنکور را کسب کنید؟ یا می دانید که رتبه برتر بودن چه مزایایی دارد؟ کنکور یکی از مراحل بسیار مهم در زندگی هر جوانی در ایران است. در واقع این نتیجه کنکور است که مشخص می کند مابقی مسیر زندگی شما به چه شکلی خواهد بود؛ بنابراین کسب رتبه مناسب در این آزمون، بسیار اهمیت دارد؛ اما نگران نباشید، چرا که می خواهیم در این مطلب، به بررسی روش های کسب رتبه برتر کنکور و مزایای آن با استفاده از پکیج های موسسه حرف آخر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چرا باید در کنکور رتبه برتر شویم؟

احتمالا این سوال را از خود بارها پرسیده اید. شاید پیش خود فکر کنید که یک رتبه خوب هم می تواند کافی باشد. بله درست است، با یک رتبه خوب و یا معمولی هم می توانید رشته های خوبی را در دانشگاه های خوبی قبول شوید؛ اما چرا وقتی می توانید عالی باشید، تنها به خوب اکتفا کنید؟ کسب رتبه برتر کنکور امتیازات زیادی را در مسیر شما قرار می دهد. از قبولی در بهترین رشته ها و بهترین دانشگاه های ایران گرفته تا کسب امتیاز بورسیه تحصیلی به خارج از کشور. در ضمن، هنگام استخدام نیز این مورد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگر با خود فکر می کنید که کسب این رتبه بسیار سخت است، کاملا در اشتباه هستید. روش های مختلف بسیاری برای کسب رتبه برتر کنکور وجود دارند. خوشبختانه پکیج های کامل و جامع حرف آخر با استفاده از بهترین اساتید کنکور طراحی و تهیه شده اند تا به شما در مسیر رسیدن به رویاهای خود کمک کنند. به علاوه، می توانید مشاوره های زیادی را در سایت حرف آخر و بخش پشتیبانی آن دریافت کنید.

چگونه باید رتبه برتر کنکور را کسب کنیم؟ -مطالعه هدفمند داشته باشید

بسیاری از دانش آموزان زمان زیادی را صرف مطالعه دروس خود می کنند و با این حال رتبه خوبی کسب نمی کنند؛ اما علت چیست؟ پاسخ بسیار ساده است. آن شخص مطالعه هدفمند نداشته است. اولین گام در بدست آوردن رتبه برتر کنکور، مطالعه هدفمند است. با این کار هم در زمان خود صرفه جویی می کنید و هم دروس را، تنها با یک بار مطالعه، یاد می گیرید.

-روش های تست زنی را بلد باشید

روش های تست زنی، مکمل مطالعه هدفمند هستند؛ یعنی اگر یکی از این دو نباشد، شما نمی توانید رتبه خوبی کسب کنید. پس نیاز است تا با تمرین بسیار، این مهارت را کسب کنید. البته تنها تمرین کافی نیست. بلکه باید روش های آن را نیز فرا بگیرید. تست زنی مانند هر کار دیگری، فوت و فن های خود را دارد و شخصی که این فوت و فن ها را بلد باشد، به راحتی می تواند رتبه برتر کنکور را کسب کند.

-از منابع جامع و کامل استفاده کنید

منابع نقش بسیار مهمی در مطالعه هدفمند دارند. شما باید منابعی را مطالعه کنید که در عین جامع و کامل بودن، به زمان زیادی برای تمام کردن نیاز نداشته باشند. دلیل آن هم این است که زمان، مهم ترین عامل موفقیت، هم در آماده سازی خود برای کنکور و هم در هنگام دادن آزمون کنکور می باشد. توصیه می شود تنها از کتاب برای مطالعه دروس استفاده نکنید. بلکه سعی کنید ویدیوهای آموزشی مناسب و معتبر و با کیفیت را تهیه کرده و از آنها نیز بهره ببرید تا بتوانید به راحتی رتبه برتر کنکور را کسب کنید. ما به شما محصولات و پکیج های حرف آخر را پیشنهاد میکنیم. برای آشنایی بیشتر با برترین منابع رشته ریاضی مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی را مطالعه کنید.

-الگوهای خاص برای به یاد داشتن مطالب را یاد بگیرید

یکسری از دروس و مباحث دارای الگوهای خاصی هستند که با استفاده از آنها می توانید براحتی آن مطالب را به یاد داشته باشید. برای مثال، حفظ کردن جدول مندلیف کار دشواری است و از طرفی نیاز است تا آن را به خوبی در ذهن داشته باشید. بدین منظور، می توانید از روش ها و الگوهای معرفی شده برای حفظ کردن آن بهره بگیرید تا به خوبی در ذهنتان بماند. یاد گرفتن این الگوهای خاص، در کسب رتبه برتر کنکور به شما کمک بزرگی می کند.

-کنکور را شبیه سازی کنید

همیشه بهترین، راه برای اینکه بتوانید در کاری موفق شوید، شبیه سازی آن کار است. برای مثال، ورزشکاری که قرار است در مسابقه المپیک شرکت کند، قبل از مسابقه بارها فضای مسابقه المپیک و شرایط آن را برای خود شبیه سازی می کند تا با آن وفق پیدا کند. شما هم بهتر است چندین بار شرایط و فضای کنکور را برای خود شبیه سازی کنید. سعی کنید در زمان مشخص کنکور، تحت همان شرایط، آزمون بدهید و ببینید که با چه مشکلاتی مواجه می شوید. آماده بودن برای کنکور، به اندازه سایر گام ها در کسب رتبه برتر کنکور تاثیر دارد.

-از کارشناسان خبره مشاوره بگیرید

همیشه و در هر کاری، مشاوره گرفتن از افراد متخصص و کارشناس در آن زمینه، می تواند نکات و مطالب خوبی را برای شما به ارمغان آورد. پس حتما فرد و یا افرادی که در زمینه آزمون کنکور و رشته شما تخصص و تجربه دارند را یافته و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید. نبود هیچگونه شک و شبهه و سوال در ذهن شما، می توان در هنگام آزمون کنکور به شما کمک کند تا رتبه برتر کنکور را کسب کنید. برای این مورد هم میتوانید از مشاوران حرف آخر کمک بگیرید.

حرف آخر چه کمکی به شما می کند؟

تمام گام هایی که در بالا مطالعه کردید، تنها بخشی از مزایایی است که پکیج های کامل و جامع حرف آخر در اختیار شما قرار می دهد. با این پکیج ها می توانید مطالعه هدفمندی داشته باشید و به خوبی تمامی مطالب درسی را فرا بگیرید. به علاوه می توانید با حرف آخر، روش های تست زنی فوق العاده ای را فرا بگیرید. کتاب ها و ویدیوهای آموزشی حرف آخر، منابعی کامل و جامع هستند که کسب رتبه برتر کنکور را برای شما آسان میکند. در ضمن، حرف آخر به شما الگوهای خاص هر رشته و مبحث را نیز خواهد آموخت. حرف آخر آزمون های شبیه سازی شده ای را نیز تهیه کرده که می توانند در آماده سازی شما برای کنکور بسیار موثر باشند. اگر هرگونه سوال و شبهه ای نیز در رابطه با کنکور، رشته، دانشگاه و غیره داشته باشید، کارشناسان خبره حرف آخر در کنار شما خواهند بود. با تهیه پکیج های کامل حرف آخر، آن هم با مناسب ترین هزینه، احتمال موفقیت خود را افزایش دهید. آدرس فروشگاه اینترنتی و سایت مرکزی حرف آخر harfeakhar.org می‌باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ حرف آخر رتبه برتر کنکور رتبه برتر کنکور را کسب کسب رتبه برتر کنکور مطالعه هدفمند پکیج های کامل داشته باشید کسب کنید کامل و جامع شبیه سازی پکیج ها تست زنی حرف آخر روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روزهای ایران را هم بررسی‌ کرده است.

در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.

* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی‌ به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1892737

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم