Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:12:39 GMT

ثبت نام خودرو پژو پارس tu۵ + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۰۶۶

ثبت نام خودرو پژو پارس tu۵ + جزییات

به گزارش اقتصادآنلاین، متقاضیان بعد از مراجعه به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو می‌توانند نسبت به ثبت سفارش یکی از این سه مدل خودرو، از جمله پژو پارس tu5 با موعد تحویل حداکثر سه ماهه اقدام کنند. واجدین شرایط پس از ثبت سفارش خود لازم است منتظر نتیجه قرعه‌کشی بمانند. باید خاطرنشان کنیم که قرعه‌کشی مرحله بیست و یکم فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو در روز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت انتخاب شدن در فرایند قرعه‌کشی، فرد برگزیده باید حداکثر ظرف مدت ۵ روز مبلغ ۱۴۵میلیون و ۷۹۵هزار تومان را به حساب ایران خودرو واریز کند و نهایتا طی سه ماه آینده پژو پارس tu5 خود را تحویل بگیرد. همچنین متقاضیان تا پایان روز سه شنبه ۲۳شهریور ماه فرصت دارند که با مراجعه به وبسایت فروش ایران خودرو نسبت به ثبت سفارش هر یک از خودروهای مورد نظر اقدام کنند.

مشخصات پژو پارس tu5

پژو پارس tu5 یکی از محبوب‌ترین سدان های تولید داخل است که به دلیل ظاهر دلچسب و برخورداری از موتور شانزده سوپاپ با استهلاک کم، همچنان مورد استقبال شمار زیادی از مشتریان داخلی قرار دارد.

این سدان فرانسوی قوای مورد نیاز خود را مدیون موتور شانزده سوپاپ چهار سیلندر ۱.۶ لیتری TU5 است و بر این اساس توانی برابر با ۱۰۸اسب بخار قدرت به‌علاوه ۱۴۲نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس پنج سرعته دستی به سمت محور جلو ارسال می‌کند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ پژو پارس تیو۵ معادل ۱۳.۲ثانیه است و به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰کیلومتر حدود ۷.۵لیتر سوخت می‌سوزاند. پژو پارس lx حدود ۱۱۶۵کیلوگرم وزن دارد و مخزن سوخت آن هم دارای گنجایش ۷۰ لیتر است.

مهمترین آپشن‌های موجود در این خودرو شامل موارد زیر می‌شود:

 سیستم‌های ترمز ضد قفلABS ، ترمز عقب دیسکی (سفارشی)، دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مه شکن‌های جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشونده برقی راهنمادار، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سنسور دنده عقب، آنتن اکتیو، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو.

 همچنین نسخه های سفارشی پژو پارس tu5 دارای تجهیزات بیشتری مثل کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی به همراه نویگیشن و دوربین عقب نیز هستند.

پربیننده ترین تعویض پلاک اینترنتی ( آدرس سایت جدید) قیمت تلویزیون سامسونگ / ۲۱شهریورماه نامه هشدار اهالی بورس به سید ابراهیم رییسی / اشتباه دولت های قبلی را تکرار نکنید یارانه نقدی امشب واریز می‌شود / یارانه جاماندگان، همچنان بی‌سرانجام! ال ۹۰، ۳۷۰ میلیون تومان شد + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام ایران خودرو ایران خودرو پژو پارس tu5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم

علی آبادی، وزیر صمت در واکنش به افزایش قیمت خودروی پژوپارس گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم./آخرین خودرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم