Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

گودرزی در تشریح روند صدور مجوز تردد بین استانی به صورت الکترونیک از سوی فرمانداری تهران، گفت: حجم مراجعات به فرمانداری تهران خیلی زیاد بود و بر این اساس نیز در شهرستان پاکدشت به صورت پایلوت شش ماهی است که صدور مجوز به صورت الکترونیک را آغاز کردیم و شهروندان با مراجعه به سامانه در حال اخذ مجوز تردد بین استانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهر تهران به دلیل گستردگی و جمعیت، مراجعات به فرمانداری بسیار زیاد بود؛ لذا تدبیری از سوی فرماندار تهران انجام و سامانه ای طراحی شد اما با توجه به حجم زیاد مراجعات سایت از دسترس خارج شد ولی با دستور مجدد استاندار تهران در ستاد مقابله با کرونا استان این سایت احتمالا از روز چهارشنبه بار دیگر آغاز به کار خواهد کرد و شهروندان می توانند با آدرس اینترنتی http://taradodtehran.com به این سامانه دسترسی داشته باشند و مجوز دریافت کنند.

گودرزی تاکید کرد: البته این مجوز به پلاک خودروها داده می شود این مجوز در سیستم ثبت می شود و قابلیت پرینت هم دارد و می توانند تصویر آن را هم در گوشی داشته باشند تا اگر پلیس از آنها خواست با نشان دادن مجوز بتوانند تردد داشته باشند.

به گفته وی، این مجوزها به صورت هفتگی صادر می شود و برای افرادی که قصد تردد بین دو شهرستان دارند صادر می شود و افراد برای اطلاع از شرایط اخذ مجوز به سامانه مراجعه می کنند و برای فرمانداری هایی که هنوز سامانه را راه اندازی نکرده اند شهروندان باید حضوری مراجعه کنند و نحوه صدور مجوز برای افرادی که بین دو شهرستان تردد دارند و اسکان دارند و دلایل پزشکی دارند بستگان درجه یک فرد متوفی و دانشجویان در سامانه تشریح شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجوز تردد بین شهری محدودیت های کرونایی صدور مجوز تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • کسب رتبه ششم چهارمحال و بختیاری در صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟