Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:19:07 GMT

طلسم شکست؛ استقلالی‌ها بالاخره پول گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۶۵۴

طلسم شکست؛ استقلالی‌ها بالاخره پول گرفتند

اعضای تیم استقلال امروز بخشی از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام امروز طلسم انجام پرداختی به بازیکنان استقلال شکست و آنها بخشی از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کردند.


صبح بازی با الهلال عربستان مدیران باشگاه بعد از وعده های بسیار امروز موفق شدند درصدی از قراردادهای بازیکنان را بپردازند تا آنها با روحیه بهتری مقابل الهلال عربستان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی بود که طی روزهای گذشته بازیکنان استقلال بسیار نسبت به پرداخت نشدن پول ناراحت بودند و حالا امروز مدیران باشگاه بالاخره توانستند به اعضای تیم خود پرداختی داشته باشند.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و الهلال ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه زعبیل دوبی برگزار می‌شود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیأت مدیره در این رابطه گفت‌وگوی مفصلی با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیأت مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفت‌وگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

کد خبر 6078038

دیگر خبرها

  • استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • (عکس) اتفاق خوب برای کاپیتان استقلال بعد از شب جنجالی اراک
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • آیین‌نامه به‌روزرسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/ صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی‌ها در اراک
  • آئین نامه به روز رسانی نشده، دردسر جدید فوتبال ایران/صدور ابلاغیه انضباطی برای مصاحبه استقلالی ها در اراک
  • قرارداد ژسوس با الهلال تمدید شد