Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرماندار تهران گفت: سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

؛ به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران و مدیرروابط عمومی فرمانداری تهران در گفت‌و‌گویی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:‌ بر همین اساس دیگر هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود.  شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

مدیر روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اعلام کرد:‌ از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح ( به مدت 4 ساعت ) مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن‌‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  ساکنین  تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران  تهیه شده مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صدور مجوز تردد در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی