Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:56:45 GMT

بیش از ۳۰ پس‌لرزه در قوچان تاکنون به ثبت رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۷۱۰

بیش از ۳۰ پس‌لرزه در قوچان تاکنون به ثبت رسیده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز لرزه نگاری شهرستان قوچان از وقوع ۳۲ پس لرزه پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری تا ساعت ۱۴ امروز خبر داد.

علیرضا محراب رئیس مرکز لرزه نگاری شهرستان قوچان در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری صبح امروز در قوچان تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر امروز ۳۲ پس لرزه در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید بر اینکه سایت سازمان لرزه نگاری تنها زلزله‌های بیش از ۲.۵ ریشتر را منتشر می‌کند، افزود: بزرگترین این پس لرزه‌ها ۳.۵ ریشتر بوده است و ۵ زلزله بیش از ۲.۵ ریشتری نیز ثبت شده است.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زمین لرزه قوچان زلزله قوچان پس لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد

مدیرکل هواشناسی کردستان، گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون در مجموع ۳۸۹ میلی‌متر بارش در سطح استان به ثبت رسیده است. - اخبار استانها -

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، به میزان بارندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال زارعی تاکنون متوسط بارش‌ها در استان 386 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بلند مدت تقریباً نرمال(همسان) بوده و تغییر آن چنانی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کردستان رکورددار افزایش بارش در کشور بوده است، گفت: در سال گذشته از ابتدای سال زراعی تاکنون در مجموع 389 میلی‌متر بارش در سطح استان به ثبت رسیده که وضعیت نسبت به استان‌های همجوار بهتر بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان، افزود: سروآباد با 868 میلی‌متر بارندگی بیشترین ریزش نزولات جوی استان را در سال گذشته داشته و کمترین میزان بارش‌ها با 203 میلی‌متر در قروه به ثبت رسیده است.

وی از ورود سامانه جدید بارشی به کردستان خبر داد و عنوان کرد: در صورت عدم تغییر پیش‌بینی‌ها به خاطر فصل بهار، شنبه هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

صدیقی درباره وضعیت دمایی خاطرنشان کرد: تا اوایل هفته آینده به تدریج در طول روز 5 تا 7 درجه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند