Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید در بخش انبوه‌سازی و تولید مسکن از فناوری‌های جدید استفاده کنیم.

به گزارش برنا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از دست‌ا‌‌ندرکاران این نمایشگاه گفت: شاهد آن هستیم که محصولات خوبی از جمله فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شاخصه‌های مهمی که امروز به عنوان شاخصه توسعه در صنعت ساختمان شناخته می‌شوند، کیفیت سرعت و قیمت هستند. وجود این سه شاخصه می‌تواند ما را به هدفی که دنبال آن هستیم، برساند و امروز شاهد بودیم که محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بخشی از این شاخصه‌ها را دارا هستند. 

قاسمی افزود: در حوزه تولید مسکن باید فناوری‌های جدید را در انبوه سازی استفاده کنیم. این فناوری‌ها امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که می‌توانیم از آن‌ها برای برنامه‌های آینده در حوزه مسکن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی صنعت مسکن راه و شهرسازی صنعت فناوری مسکن وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس سند جدید تحول و تعالی قوه قضائیه، غیر متقن بودن برخی آرا و تصمیمات قضائی»، «اطاله در فرآیند دادرسی» و «اجرای ناقص و دیرهنگام برخی از احکام» سه چالش یا مانعی است که در مسیر تحقق مأموریت اول قوه قضائیه در زمینه «رسیدگی به تظلمات، تعدیات، شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات»، قرار دارد.

پنج عامل: «تعارض، ابهام و نقص قوانین و مقررات»، «نقص در زمینه‌های مؤثر برای صدور آرا و تصمیمات متقن»، «خطای برخی از نظرات کارشناسی»، «استفاده حداقلی از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله» و «روزآمد نبودن بخش‌هایی از نظام و فرآیندهای دادرسی متناسب با قضای اسلامی» علت‌هایی‌ست که در سند تحول برای وجود مشکل «غیر متقن بودن آرا و تصمیمات قضائی» شناسایی شده است.

راه‌حل رفع مشکل استفاده حداقلی از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله در سند تحول

سند تحول قضائی برای رفع مشکل استفاده حداقلی از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله به عنوان یکی از علت‌های ایجاد مانع غیر متقن بودن برخی آرا و تصمیمات قضائی، راهبرد «دسترسی برخط به پایگاه‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی و ضابطان» را در نظر گرفته است.

راه‌حل اجرایی این راهبرد، توسعه امکان استعلام برخط قضات از پایگاه‌های اطلاعاتی مراجع حاکمیتی از قبیل مکان‌یابی مخابراتی، اطلاعات بانکی، تصاویر دستگاه‌های خودپرداز، مراکز درمانی و ترددهای شهری است.

متولی اجرای این راهکار، مرکز آمار و فناوری اطلاعات، دادستانی کل کشور و دادگستری استان‌ها هستند و مهلت اجرای آن تا پایان سال ۱۴۰۴ است.

کد خبر 6085126

دیگر خبرها

  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل
  • موشک‌های دوربرد ایران حاصل جهاد علمی دانشمندان / دانشگاهیان برای همکاری در صنعت نظامی تمایل دارند
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان