Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:08:00 GMT

روسیه: مواضع ایران دلگرم کننده است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۵۷۰

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در صفحه توییترش در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره از سرگیری مذاکرات وین، آن را دلگرم کننده خواند و گفت زمان آن رسیده است که به میز مذاکره بازگردیم. ناطقان: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در واکنش به آخرین مواضع ایران درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین گفت: سیگنال های دلگرم کننده‌ای از ایران می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرگیری مذاکرات وین مدت ها است که به تعویق افتاده. وقفه ایجاد شده میان دور ششم و هفتم مذاکرات(از ۲۰ ژوئن) بیش از حد طولانی شده است. زمان آن رسیده است به میز مذاکرات بازگردیم.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می شود که سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری امروزش با بیان اینکه ایران اعلام کرده گفت‌وگوهای وین حتما در تاریخ نزدیکی از سر گرفته می شود، اظهار کرد: ما قطعا انتظار داریم که طرف های دیگر وقتی پای میز مذاکره در وین حضور پیدا می کنند با رویکرد واقع بینانه و در نظر گرفتن واقعیات روی زمین به وین بیایند. همان طور که بارها گفته ایم ایران هیچ تعهد فرابرجامی را نمی پذیرد و هیچ منفعت کمتر از برجام هم برای مردم ایران متصور نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در این زمینه با انتقاد از رویکرد آمریکا تصریح کرد: آمریکا باید بداند که در جایگاه متهم قرار دارد و در عمل باید نشان دهد که در عمل منش و اقداماتش تجدید نظر جدی کرده است ولی آنچه که ما اکنون می بینیم بیانگر این موضوع است که هیچ تغییری نسبت به دولت قبلی در رویکرد آمریکا صورت نگرفته است. منبع: ایسنا برچسب ها: روسیه ، مواضع ایران ، دلگرم کننده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روسیه مواضع ایران دلگرم کننده دلگرم کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف

وزارت بهداشت امروز همزمان با دویستمین روز آغاز حملات به غزه، آماری از شمار شهدا و زخمی‌ها منتشر و اعلام کرد در حمله نظامی اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون حداقل ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ فلسطینی زخمی شده اند. در حالی که نیرو‌های اشغالگر ۱۴ فلسطینی را طی عملیات ۵۰ ساعته در اردوگاه پناهندگان نور شمس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

همچنین در دویستمین روز آغاز حملات به غزه، اعلام الحربی با انتشار اینفوگراف آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد.

 

بر این اساس، جبهه مقاومت لبنان از آغاز جنگ در غزه ۱۶۳۷ حمله به مواضع صهیونیستی داشته است که ۱۴۰۴ مورد هدف قرار گرفته است. در این حملات ۵۱ حمله مرتبط با هواپیما‌های بدون سرنشین صورت گرفته و ۱۸۲ شهرک اسرائیلی هدف قرار گرفته است.

جبهه مقاومت عراق ۲۴۳ حمله از جمله ۹۰ حمله در عراق و ۸۸ حمله در سوریه علیه مواضع نظامی ایالات متحده و ۶۵ حمله علیه مواضع اسرائیل انجام داده است.

جبهه مقاومت یمن نیز ۱۱۸ حمله از جمله ۹۸ حمله در دریا و ۱۸ حمله علیه اسرائیل انجام داده است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا در استراسبورگ که به صورت آنلاین پخش می‌شد به برآورد خسارات وارده به غزه در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که حدود ۴۵ درصد از کل زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه ویران شده است، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های باقی مانده آسیب دیده است و کل خسارت مادی بیش از ۹۰ میلیارد دلار است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد