Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:40:12 GMT

آغاز به کار سایت صدور مجوز تردد بین شهری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۷۹۲

آغاز به کار سایت صدور مجوز تردد بین شهری

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران گفت: همانطور که قبلاً هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: بر همین اساس دیگر هیچ‌گونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

مدیر روابط عمومی تهران در ادامه در تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح (به مدت ۴ ساعت) مردم تهران فرصت ثبت نام برای دریافت مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تأیید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یک بار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفاً برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن‌آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.

کد خبر 5303855

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت تردد مجوز تردد فرمانداری تهران شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی اربعین 1400 اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران خانواده شهر تهران آغاز سال تحصیلی مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان ارزش تقریبی این مجوز‌ها ۱۱ میلیون دلار بیان کردو گفت: این مجوز‌ها بر اساس ماده ۶ قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی برای استان اصفهان ثبت شده است.


علیرضا عرب‌ها افزود: ۱۵۰ هزار و ۶۲۶ درخواست مجوز فعالیت و کسب و کار از ۲ سال گذشته تاکنون برای استان اصفهان از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور ثبت شده است.


او  با بیان اینکه شاخص پاسخگویی استان برای صدور مجوز‌ها حدود ۹۱ درصد است، گفت: ۷۲ هزار و ۲۹۶ مورد از مجوز‌های درخواستی، صادر و ۵۳ هزار و ۸۲۴ درخواست رد شده است.

عرب‌ها اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۸۲۰ درخواست نیز در دست بررسی قرار دارد و ۹ هزار و ۷۸۲ مورد انصرافی بوده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: ۲۰ هزار و ۲۹۷ مجوز کاغذی فعالان اقتصادی استان در ۲ ماه اخیر از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور به شناسه یکتا تبدیل شده است.

او خاطرنشان کرد: در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از محل اعتبارات جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۳۱ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، سلامت، ورزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، گردشگری، فعالیت‌های دانش بنیان، نهاد‌های حمایتی و سایر خدمات، تایید و تصویب نهایی و توسط بانک‌های عامل به ۲۳ هزار و ۴۰۰ در استان متقاضی پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان