Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حضور هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی که در فصل نوزدهم توسط آندره آ استراماچونی به تیم استقلال پیوستند مشخص کرد این مربی ایتالیایی برای حفظ آبرو و نام خودش هم که شده مهره های بدی را به استقلال نیاورده بود. آنچنان که مشخص شد میلیچ یکی از بهترین بازیکنان استقلال در خط دفاع در آن فصل به حساب آمد و شیخ دیاباته آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فرهاد مجیدی که پس از استراماچونی تیم او را در دست گرفت و ارزش های میلیچ و دیاباته را به درستی درک کرد با تجربه ای که در این زمینه دارد همچنین چون ثابت کرده اعتماد چندانی به دلال ها و ایجنت های بازیکنان خارجی ندارد می تواند به گابریل پین دستیار ایتالیایی اش اعتماد کرده و از او بخواهد بازیکنی را برای رفع مشکل گلزنی استقلال به این تیم بیاورد که بتواند از پس سه تورنمنت پیش روی استقلال به خوبی بر بیاید.

استقلال در فصل پیش رو باید در لیگ برتر خلیج فارس، مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد بنابراین مدیران باشگاه می توانند با در نظر گرفتن شرایط مالی استقلال، گزینه های “گابی” را مورد بررسی قرار داده و بهترین شان را به استقلال بیاورند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی آندره آ استراماچونی استقلال فرهاد مجیدی گابریله پین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند