Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:45:08 GMT

آیپد مدل ۲۰۱۳ اپل منسوخ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۵۶۶

آیپد مدل ۲۰۱۳ اپل منسوخ شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ امروز شرکت اپل اعلام کرد iPod touch 16 گیگابایتی 2013، در سراسر جهان منسوخ شده است. این شرکت  برای توسعه  سیستم عامل  iOS با قیمت ارزان تر، تولید  اپل نسل پنجم آیپد لمسی 32 گیگابایتی را متوقف کرد. این شرکت همچنین ظرفیت ذخیره سازی دوربین آیپد لمسی را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده، iPod touch 16 گیگابایتی 2013 با قیمت 229 دلار فروخته می‌شد. به گفته شرکت اپل، این غول فناوری دیگر به آیپد تاچ 16 گیگابایتی سرویس نمی‌دهد و قطعات محصول در اختیار شرکت های تعمیرات شخص ثالث قرار نمی گیرد.

با خصوصیات آیپد لمسی منسوخ شده آشنا شوید

براساس گزارش‌ها، آی‌پاد تاچ 16 گیگابایتی مجهز به یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 640 در 1136 بود. این آیپد از تراشه اسپندراگون Apple A5 استفاده می کرد و دارای نیم گیگابایت رم بود. اپل این محصول را با EarPods خود و در رنگ مشکی با پشت نقره ای رنگ عرضه کرد.

شایان ذکر است، اپل ابتدا پس از آن‌که فروش این محصول را حداقل برای پنج سال و سپس هفت سال متوقف کرد. البته این شرکت اعلام کرد کاربران هنوز می توانند خدمات و قطعات این محصول قدیمی اپل را دریافت کنند. اما پس از هفت سال، آن‌ها قادر نخواهند بود از آیپد به دلیل منسوخ شدن استفاده کنند. همچنین کاربران نمی‌توانند محصول را تعمیر یا سرویس کنند. آخرین نسخه iPod Touch، نسل هفتم بود که از طریق فروشگاه آنلاین اپل در ماه می 2019 منتشر شد.

بیشتر بخوانید

اپل در آیپد مینی ۶ از نمایشگر mini-LED استفاده می‌ کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل محصولات اپل آیپد اپل 16 گیگابایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر با اشاره به آغاز برداشت گندم از ۳ هزار هکتار اراضی آبی بوشهر، گفت: پیش‌بینی تولید ۴ هزار تن محصول گندم از آن اراضی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمود کیهان صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر سطح زیر کشت گندم در شهرستان بوشهر را 18 هزار هکتار اعلام کرد و اظهار داشت: از این میزان سطح زیر کشت 15 هزار هکتار اراضی آن به‌صورت دیم است که به سبب کاهش بارندگی در فصل زمستان و پاییز گذشته محصول این اراضی از بین رفت.

وی با اشاره به اینکه محصول 15 هزار هکتار اراضی گندم دیم شهرستان بوشهر به‌صورت 100 درصد خسارت دیده است گفت: از 3 هزار هکتار اراضی تحت پوشش کشت گندم آبی اکنون عملیات برداشت آن آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر با اشاره برداشت بین 1.5 تا 1.7 تن در هر هکتار اراضی گندم آبی اضافه کرد: در 3 هزار هکتار تحت پوشش گندم آبی بوشهر پیش‌بینی تولید 4 هزار تن محصول گندم از آن اراضی شده است.

کیهان سطح کشت جو آبی را 110 هکتار دانست و بیان کرد: 50 هکتار این اراضی در منطقه چاهکوتاه بوشهر و مابقی در منطقه حله قرار دارد که عملکرد برداشت در هر هکتار به میزان 2 تن شده است.

وی اضافه کرد: برداشت غلات در بوشهر تا خرداد ماه ادامه دارد.

.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • برداشت ۴ هزار تن گندم در بوشهر + فیلم
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا