Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:32:07 GMT

غیبت پنج بازیکن رئال مادرید برابر اینتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۲۳۵

پنج بازیکن رئال مادرید قادر به حضور در ترکیب این تیم برای مسابقه حساس مقابل اینتر نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با زین الدین زیدان فصل گذشته روزهای دشواری را سپری کرده و سرمربی فرانسوی بارها در مقاطع حساس بازیکنان اصلی خود را به علت آسیب دیدگی همراه نداشت. حالا به نظر می رسد این کابوس برای کارلتو نیز در حال تکرار شدن بوده و در همین اوایل فصل، لیست مصدومان رئال مادرید در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز کارلو آنچلوتی لیست بازیکنان خود برای بازی ابتدایی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و نبرد چهارشنبه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برابر اینتر را اعلام کرد. بر اساس این لیست گرت بیل، تونی کروس، دنی سبایوس، مارسلو و فرلان مندی در دیدار با اینتر قادر به همراهی رئال مادرید نیستند و کارلتو برای چینش ترکیب ثابت خود کار آسانی در پیش رو ندارد.

 

به نظر می رسد گرت بیل دوباره از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد کرد. او امروز به همراه کروس، سبالوس، مارسلو و مندی جداگانه تمرین کردند و هیچ کدام از برای جدال مقابل اینتر در دسترس نیستند. البته در اردوی رقیب نیز نبودن استفانو سنسی قطعی بوده و احتمال غیبت الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر در این دیدار نیز وجود دارد. رئال مادرید فصل گذشته در هر دو دیدار مرحله گروهی برابر اینتر به پیروزی رسیده و امیدوار به تکرار این روند در فصل جاری است.

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. رئال مادرید برای سی و سومین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا/جام باشگاه های اروپا حاضر خواهد بود.

به نقل از وبسایت یوفا؛ رئال مادرید با اختلافی زیاد نسبت به رقبا، رکورددار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا/جام باشگاه های اروپا است. بایرن مونیخ (۲۱)، بارسلونا (۱۶)، میلان (۱۳) در رتبه های بعدی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟