Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@14:07:08 GMT

دردسر گنج نفیس برای مردی در رامهرمز / کشف 497 عتیقه قیمتی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۵۷۹

دردسر گنج نفیس برای مردی در رامهرمز / کشف 497 عتیقه قیمتی

سردار " سید محمد صالحی " رئیس پلیس استان خوزستان ، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال دریافت یک گزارش مبنی بر حمل و قاچاق عتیقه جات و اشیاء قیمتی با خودرو پژو 405، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان رامهرمز قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی و با گشت زنی هدفمند خودرو مذکور را شناسایی و طی عملیاتی منسجم و ضربتی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۴۹۷ قطعه عتیقه قیمتی در رامهرمز

وی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان سازمان میراث فرهنگی ارزش ریالی عتیقه جات کشف شده را 40 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و  به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی، تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود از شهروندان خواست، در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عتیقه عتیقه قیمتی اخبار حوادث عتیقه گنج گنج نفیس عتیقه قیمتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مریم مومن عکس های مریم مومن قیمت الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام متین ستوده الهام حمیدی و شوهرش سیمان بازار آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی مأموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلا صاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر وبا تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6084330

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان