Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، در دیدار مشترک فرماندهان ارتش با وزیر و معاونین وزارت بهداشت، اظهار داشت: وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون سنین بالاتر از ۱۸ سال در روستاها را صادر کرده اما بسیاری از روستاها در برخی استان‌ها در مناطق صعب العبور هستند و برای واکسیناسیون آنها و عشایر بالای ۱۸ سال به کمک سایر دستگاه‌ها از جمله ارتش نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واکسیناسیون یک مگاپروژه ملی است که فقط بر عهده وزارت بهداشت نیست البته در حال حاضر برنامه واکسیناسیون کشوری به عنوان یک وظیفه ذاتی در سایر واکسن‌ها به جز کرونا به طور مداوم و مرتب در حال انجام است اما زمانی که یک پاندمی و مگاپروژه واکسیناسیون کرونا مطرح می‌شود، همه دستگاه‌ها باید کمک کنند که خوشبختانه این اتفاق رخ داده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف ما، عدم وجود قرنطینه مناسب در مرزها است. باید فضای مناسبی را برای این کار اختصاص دهیم که البته مختصر به کرونا نیز نیست البته در فرودگاه‌ها این کار انجام می‌شود اما در مرزهای زمینی، قرنطینه مناسبی نداریم که لازم است برنامه‌ای با همکاری چند دستگاه برای استقرار قرنطینه مناسب در مرزها اجرا شود چون مرتباً در مورد ویروس از خارج از کشور در معرض خطر هستیم.

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: حضور ارتش و نیروهای مسلح از نخستین روزهای کرونا در کشور، برای ما قوت قلب ایجاد کرد. ارتش علاوه بر مرزبانی در کشور در برنامه‌های مشترک با وزارت بهداشت مرزبانی سلامت را نیز انجام می‌دهد.

کد خبر 5304152

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رئیسی خدمت سربازی واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون آمار کرونا کووید 19 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شیوع کرونا واکسن وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قارچ سیاه علیرضا رئیسی سازمان نظام پزشکی بهرام عین اللهی علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رئیس ستاد ارتش اسرائیل به سربازان این رژیم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مقام صهیونیست گفته است که به حمله موشکی ایران واکنش نشان خواهیم داد.

کد خبر 844761 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • وعده رئیس ستاد ارتش اسرائیل به سربازان این رژیم | ویدئو
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور