Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@16:46:54 GMT

تیم منتخب جدا شده های پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۴۲۲

طی سال های اخیر، بازیکنان بزرگی از پرسپولیس جدا شده اند

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در چند سال اخیر بازیکنانی بزرگ مثل کریم انصاری فرد، رامین رضاییان، سروش رفیعی، شایان مصلح، فرشاد احمدزاده و.. را کنار گذاشته است.

این در حالی است که این بازیکنان بعد از ترک پرسپولیس تبدیل به بازیکنانی بهتر از دوران حضور در پرسپولیس شدند، ضمن این که برخی دیگر مثل پیام صادقیان و مسلمان بعد از ترک پرسپولیس بازیکنان بهتری نشده و افت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در دهه گذشته از پرسپولیس جدا و هنوز در بالاترین سطح به فوتبال مشغولند عبارتند از:

دروازه بان ها: علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده

مدافعان: رامین رضاییان، شایان مصلح، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان

خط میانی: احمد نور اللهی، سروش رفیعی، بشاررسن، فرشاد احمدزاده

خط حمله: مهدی طارمی، گادوین منشا، کریم انصاری فر و علی علیپور

حالا با گزینش یک تیم منتخب از جدا شده ها به تیمی با حضور بیرانوند، شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان، رامین رضاییان (صادق محرمی)، شایان مصلح، بشار رسن، نوراللهی، سروش رفیعی، انصاری فرد، علیپور و طارمی می رسیم که 6 بازیکن یار ثابت تیم ملی امروز هستند. 

این ترکیب را با پرسپولیس امروز اگر مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد قدرت دور شده های پرسپولیس شاید از قدرت امروزی ها بیشتر باشد؛ اگر این تیم را روبروی حامد لک، سید جلال، فرجی، امیری، نعمتی، کامیابی نیا، سرلک، عالیشاه، پهلوان، ترابی و آل کثیر قرار دهیم بهتر می توانیم انتخاب کنیم کدام تیم بهتر از دیگری است.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مورینیو: امشب احساس یک مرد 58 ساله را ندارم؛ آن مورینیوی 12 ساله بود که می دوید خوشحالی جالب مورینیو پس از گل الشعراوی در دقیقه 92 / فیلم میلان از لاتزیو شکایت می کند؛ هواداران لاتزیو، باکایوکو را میمون خطاب کردند استقلال، بگذار تو را دست کم بگیرند / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزء بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • گلایه‌های رامین رضاییان از وضعیت چمن ترکمنستان (فیلم)
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • جشن تولد ستاره پرسپولیس به همراه دو دخترش
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد