Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@07:21:35 GMT

پیش بینی بازار طلا و سکه در چند روز آینده/طلا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۸۴۳

پیش بینی بازار طلا و سکه در چند روز آینده/طلا بخریم؟

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، گفت: امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ، بعد از دو روز تعطیلی بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا به ۱۷۹۲ دلار رسید که به نسبت روز گذشته ۵ دلار افزایش قیمت داشته ایم.

وی ادامه داد: از دیروز که قیمت ارز رو به کاهش بوده قیمت سکه و طلا هم با کاهش  همراه  بوده است به طوریکه سکه طرح قدیم به طور متوسط ۱۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۳۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵۰ هزار تومان  و ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه یک گرمی هم با ۴۰ هزار تومان کاهش رو به رو بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: با توجه به ایام ماه صفر و سوگواری‌ها، داد و ستد‌ها  در بازار کاهش یافته است و بازار طلا و جواهر در یک رکود به سر می برد.

او ادامه داد:حباب سکه در محدوده ۴۵۰ هزار تومان قرار دارد و با توجه به کاهش قیمت ها ثابت مانده است که  این خود نشان‌دهنده رکود و سکوت بازار است. پیش بینی می‌شود که با پایان یافتن ماه صفر بازار بهتر شود اما به نظر نمی‌آید قیمت‌ها به صورت شوک مانند کاهش یا افزایش داشته باشد .

کشتی آرای در پایان افزود: در چند روز آینده پیش بینی می‌شود بازار از یک ثبات قیمتی خوبی برخوردار باشد ./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه بازار طلا و سکه قیمت سکه امروز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟