Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:42:47 GMT

مجیدی: مقصر شکست الهلال من هستم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۳۲۲۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم چون آنها تمام تلاش خود را کردند. مقصر این شکست من هستم.

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از مسابقه استقلال ایران مقابل الهلال عربستان اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید و به تیم الهلال تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم چون آنها تمام تلاش خود را کردند. مقصر این شکست من هستم.

*باید از بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تشکر کنم. بازی بسیار سنگینی داشتیم، با توجه به اینکه تیم ما هماهنگی لازم را نداشت و چند بازیکن فقط ۲-۳ روز با ما تمرین کردند در مجموع با هم هماهنگ نبودیم، البته امشب شانس گلزنی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.

*نمی‌توانم کتمان کنم که الهلال تیم بسیار خوبی است. آنها خیلی خوب برای این بازی سیستم‌شان را عوض کرده بودند و بازیکنان خارجی آنها در نتیجه تاثیر زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: AFC: جوی ترسناک دوشنبه در انتظار پرسپولیس/ کمتر تیم آسیایی بزرگتر از استقلال و الهلال هستند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال ایران استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب بعد از دو باخت پیاپی در هفته گذشته، با شکست ولورهمپتون موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی از عملکرد بازیکنانش تمجید و از اتحادیه فوتبال انگلیس بابت برنامه‌ریزی فشرده و نبود زمان کافی برای ریکاوری و استراحت انتقاد کرد.

بازی نکردن برخی بازیکنان؟
ما در مونیخ ماندیم. فکر کنم یکی دو ساعت خوابیدیم. بیدار شدیم، شروع کردیم به صحبت در مورد ولوز، آنچه بازیکنان نیاز دارند انجام دهند و اینکه چگونه قرار بود بهترین شرایط را برای پیروزی در این بازی ایجاد کنیم. بازیکنان امروز باور نکردنی بودند. اگر می‌خواهید در مسابقات بزرگ حضور داشته باشید باید کارهای خاص و ویژه‌ای انجام دهید. باید عاشق رقابت باشید و به‌نظرم این بازیکنان عاشق بازی کردن برای آرسنال هستند.

تعداد تغییرات تیم؟
ما به نحوه مدیریت بازی فکر کردیم. ما گزینه‌های زیادی برای این کار داشتیم. آنهایی که بازی کردند خوب بودند و خوشحالم که پیروز شدیم.

برنامه فشرده تیم‌ها و صحبت‌های پپ در این مورد؟
این فقط در مورد من و پپ و آرسنال و سیتی نیست. درباره سلامت بازیکنان است. از هر زاویه‌ای که به این برنامه نگاه کنید می‌فهمید که درست نیست. بیایید از بازیکنان محافظت کنیم و هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به آنها کمک کنیم تا ریکاوری کنند و بتوانند در بازی‌ها حاضر شوند.

عملکرد خوب مدافعان؟
عالی بودند. به‌شدت شکست‌ناپذیر و قدرتمند در جدال‌ها. در حمله هم جز چند موقعیتی که از دست دادیم خوب بودیم و در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • جرعه‌ی اب خوش در گلوی محرم! (عکس)
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول