Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:06:15 GMT

امسال ۴۰ مدرسه‌ خیرساز در کردستان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۳۸۴۵

امسال ۴۰ مدرسه‌ خیرساز در کردستان افتتاح می‌شود

ابراهیم حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز نقش برجسته‌ای در مشارکت‌های مردمی و مدرسه‌سازی و توسعه آموزش و پرورش دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر ۴۰ پروژه مدرسه‌سازی با هزینه‌ای حدود ۲۵ میلیارد تومان از سوی خیرین کردستانی در حال احداث است که تا پایان سال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روستاها و شهرستان‌های استان بیش از پیش نیازمند توسعه فضاهای آموزشی و ساخت مدارس مقاوم هستند، گفت: بانه، مریوان و دیواندره بیشترین مدارس فرسوده دارد و نیازمند نوسازی است.

به گفته حسامی، هم‌اکنون احداث تعداد ۵۰ باب مدرسه در روستاهای استان کردستان در برنامه مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار دارد.

وی افزود: علیرغم مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا فعالیت‌های مجمع خیرین کردستانی در امر مدرسه‌سازی متوقف نشده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان افزود: تجهیز و نوسازی مدارس ۵۰ درصد با مشارکت خیرین و ۵۰ درصد با حمایت اداره کل نوسازی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت مجمع خیرین از سال ۷۸ تاکنون ۵۳۰ مدرسه با هزینه‌ای نزدیک ۲۳۰ میلیارد تومان از سوی مجمع خیرین احداث شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجمع خیران مدرسه ساز پروژه مدرسه سازی خیران خیرین مدرسه ساز مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است