Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها _ رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کشف ۴۲۲ فقره خودروی سرقتی در مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساری،به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد، کلانتری و پاسگاه های مازندران در راستای مبارزه با سرقت از ابتدای امسال تاکنون، با اجرای طرح های محله محور، موفق به کشف 422 فقره خودروی سرقتی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 76 درصد خودروهای سرقت شده، توسط ماموران کلانتری های و پاسگاه های استان کشف شد که در این راستا 128سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه طرح های گسترده پلیس پیشگیری در تمامی حوزه های ماموریتی به منظور تامین آرامش و امنیت شهروندان است، تاکید کرد: این طرح ها به طور مستمر و با قوت در کلانتری ها و پاسگاه های استان اجرا می‌شود.

بیش از 2 هزار دستگاه خودرو پلاک مخدوش در استان مازندران اعمال قانون شد + فیلممجازات های جایگزین حبس برای کاهش جمعیت کیفری استان مازندران استفاده می‌شودبیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مازندران امحاء شد

رئیس پلیس پیشگیری مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری از جرم، تصریح کرد: عمدتاً وقوع سرقت ها از جمله سرقت خودرو نشات گرفته از بی توجهی به هشدارهای پلیس است که با رعایت کردن آن می توان از وقوع سرقت ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت