Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع برای رژیم صهیونیستی پیامدهای بسیاری برای رژیم صهیونیستی در پی داشته است. خبرگزاری میزان – فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی، پیامد‌های متعددی برای این رژیم از تشدید اختلاف‌های داخلی تا آشکار شدن وضعیت هولناک زندان‌های مذکور داشته است.   به گزارش «جروزالم پست و شهاب»، زندان «جلبوع»، زندانی که ۶ زندانی فلسطینی اخیرا از آن فرار کردند در پی کشف اسلحه ساخته شده از اسفنج وارد حالت «فوق العاده» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس گزارش ها، نگهبانان زندان جلبوع عصر دوشنبه، اسلحه‌ای را در نزدیکی برج مراقبت پیدا کردند. هرچند در نهایت مشخص شد که این اسلحه اسنفجی است.   پلیس تحقیقات درباره چگونگی و چرایی ورود اسلحه مذکور را آغاز کرده است.   در عین حال بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی در نزدیکی جزیره «ساموس» در شرق دریای «اژه» در نزدیکی یونان، ۲ سرنشین آن کشته شدند.   اگرچه هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده، اما بررسی‌های اولیه نقص موتور را علت سقوط هواپیمای رژیم صهیونیستی می‌دانند.   هواپیمای حادثه دیده از نوع «سسنا ۱۷۲» است که از اراضی اشغالی حرکت کرد و در نزدیکی فرودگاه جزیره ساموس دچار حادثه شد.   براساس اعلام منابع یونانی، تلفات یک زن و مرد بودند و با وجود عدم اعلام هویت آن ها، تایید شده که از ساکنان اراضی اشغالی بوده اند.   رژیم صهیونیستی همچنین شاهد اعتراض‌هایی درباره وضعیت «زکریا زبیدی»، زندانی فلسطینی است که از جلبوع گریخته و سپس توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد. بیشتر بخوانید: پاسخ مقاومت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه دستگیری ۲ نفر از اسرای فلسطینی فراری توسط اسرائیل براساس اعلام نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی، تلاش‌ها برای اطلاع از وضعیت و محل نگهداری زبیدی، نتیجه‌ای نداشته و اطلاعات موثقی در این مورد به دست نیامده است.   شب گذشته چند تظاهرات اعتراضی در جنوب «الخلیل»، «جنین» و شمال شرق «قدس اشغالی» در حمایت از زندانیان فراری بازداشت شده برگزار شد.   جنبش اسرای فلسطینی نیز اسرای فلسطینی در اعتراض به سرکوبگری و تجاوزات سازمان زندان‌های صهیونیستی، درصدد تشدید اقدامات خود و ورود به اعتصاب غذای دسته‌جمعی هستند.   شهرک نشینان صهیونیست در پی تظاهرات جوانان فلسطینی در شرق نابلس به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.   این اعتراض‌ها سبب پرواز پهپاد‌های شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی در ارتفاع کم در آسمان مناطق مختلف نوار غزه به پرواز درآمدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه‌ی وی تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتارهای دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان