Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه برگزاری کلاس های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسۀ هیئت رئیسۀ دانشگاه مقرر شد کلاس های نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت «آنلاین» شروع شود.

مسئولان این دانشگاه تاکید کردند: در صورت بهبود شرایط ناشی از ویروس کرونا و خارج شدن تهران از حالت قرمز به نارنجی و یا زرد و به شرط واکسیناسیون استادان، کارکنان و دانشجویان، صرفا کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی سال ۱۳۹۹ و مقطع دکتری ورودی سال ۱۴۰۰ از آبان ماه سال ۱۴۰۰ به صورت «حضوری» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستورالعمل ثبت نام غیرحضوری دانشجویان خارج از دانشگاه علامه طباطبایی ابلاغ شد بر این اساس دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است پس از مهر و امضای معرفی نامه توسط دانشکده مقصد؛ به سامانه آموزشی این دانشگاه مراجعه و از گزینه ثبت نام اولیه دانشجویان مهمان خارج از دانشگاه (مطابق با راهنمای فرایند ثبت نام غیر حضوری پیوست) نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به سامانه دریافت نماید.

دانشجوی متقاضی مهمان ضروری است معرفی نامه معتبر خود را به دانشکده مقصد ارائه و در صورت ارائه درس و موافقت دانشکده  تایید (مهر وامضا) رئیس آموزش دانشکده را اخذ نماید.

متقاضیانی که در ترم های گذشته در دانشگاه علامه مهمان بوده اند و شماره دانشجویی دارند نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند و با معرفی نامه مهمانی تایید شده پس از تایید و امضای رئیس آموزش دانشکده مقصد، با توجه به مقطع تحصیلی به کارشناس مربوطه در معاونت آموزشی مراجعه  کنند.

دانشجویان متقاضی مهمان ترم کامل که در کمیسیون دانشگاه با مهمانی آنها موافقت شده است باید فرم واحد های انتخابی دانشگاه مبدا و تاییدیه سامانه سجاد را در سامانه بارگذاری کنند.

انتخاب واحد دانشجویان متقاضی مهمان دانشگاه علامه طباطبایی در روز شنبه مورخ ۲۷ شهریور توسط دانشکده مقصد انجام می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده مقصد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، سرپرست دانشگاه امیرکبیر امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از سامانه اسکیلینو (آموزش مهارت‌افزایی و مهارت‌آموزی هدفمند و مبتنی بر نیاز‌های دانشجویان) با اشاره به شعار سال جاری «جهش تولید با مشارکت مردم» و سال‌های گذشته، اظهار داشت: چند سال متوالی است که عنوان تولید در نامگذاری‌های سال توسط مقام معظم رهبری مطرح و تکرار شده است. این نامگذاری برای مراکز علمی و دانشگاهی ما بسیار مهم است از این جهت که ببینیم چه راهکار‌هایی برای تحقق شعار‌ها می‌تواند ارائه شود تا به آن راهکار‌ها دست یابیم.

وی ادامه داد: برای اینکه تولید تاثیر موثری در سطح کشور و در سطح بین المللی داشته باشد، باید در حوزه دانش بنیان قرار گیرد. این موضوع یعنی توسعه تولید دانش بنیان هم در شعار سال هر ساله مطرح می‌شود تا هم در فضای اقتصاد جامعه داخلی و هم در فضای اقتصاد بین المللی، نقش آفرین و موثر باشد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: ضرورت مشارکت مردم هم در شعار امسال وجود داشت که نشان می‌دهد ایجاد بستر‌های مختلف و امن برای اینکه مردم بتوانند سرمایه گذاری کرده و در تولید نقش داشته باشند، مهم است و برای آن باید برنامه‌ریزی شود، ما هم در دانشگاه اقدامات مختلفی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: یکی از بحث‌ها در حوزه تولید دانش بنیان تربیت نیروی انسانی با اطلاعات مناسب است که دانشجویان باید در تحقق آن نقش جدی داشته باشند. دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب ۱۸ دانشکده تخصصی تلاش دارد تا دانشجویان تحصیلات خود را با کیفیت مناسبی طی کنند؛ ولی شاید مجموعه اطلاعات آنها برای ورود به بازار کار کافی نباشد.

رهایی ادامه داد: موضوعاتی مانند مباحث مالی، مدیریت کارآفرینی، ارتباط با همکار و کارفرما و ... باید از جنبه‌های مختلف به آنها آموزش داده شود تا راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

وی تاکید کرد: ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از یک سو طرح جامع آموزش مهندسی را از یک جنبه برای بهبود آموزش نیروی انسانی و سامانه مهارت افزایی هدفمند و مبتنی بر نیاز کار برای بهبود آموزش مهارت‌های نرم و مورد نیاز دانشجویان برای ورود به برای بازار کار توسعه داده‌ایم که برای دانشجویان مفید و موثر است و به آنها کمک می‌کند به انواع مهارت‌ها و روش‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های کارآفرینی مجهز شوند و از طرف دیگر از مهاجرت آنها هم جلوگیری می‌کند.

حمایت ۳ و نیم میلیارد تومانی از پایان‌نامه‌ها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم در این نشست اظهار داشت: آموزش‌های سامانه اسکیلینو همه ویژگی‌های یک کلاس درس را به خوبی در خود دارد؛ به دلیل محدودیت‌های دوره‌های برخط که باید در فضا‌های مجازی مشخص با تعداد مشخصی دانشجو برگزار شود، آموزش‌ها را به صورت آفلاین هم در این سامانه در اختیار دانشجویان قرار داده‌ایم.

محمدجواد عامری شهرابی با اشاره به جایگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رتبه بندی‌های مختلف دانشگاه‌ها در کشور و در سطح بین‌المللی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر سعی می‌کند در عرصه‌های مختلف وارد شود و برای کارآفرینی و اشتغال دانشجویان نیز طرح‌هایی را توسعه داده است. این سامانه در ادامه فعالیت‌های قبلی دانشگاه و با هدف بهبود ارتباط با صنعت طراحی و در ادامه توسعه داده شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط اساتید با صنایع گفت: طی سال‌های اخیر سطح و تعداد پروژه‌های همکاری دانشگاه با صنایع ارتقا یافته است، اما ما به این امر بسنده نکردیم و این سامانه را راه اندازی کردیم تا دانشجو‌ها را هم بیشتر و بهتر با صنایع مرتبط کنیم.

عامری افزود: دانشجو‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آموزش‌های خیلی خوبی می‌بینند ولی برای وارد شدن به بازار کار کافی نیست. یکی از اقدامات ما برای ورود این دانشجویان به صنایع، حمایت کردن از پایان نامه‌هایی بوده که در راستای نیاز‌های صنایع طراحی شده بودند و در سال گذشته به اندازه سه و نیم میلیارد تومان از این پایان نامه‌ها حمایت شد.

سامانه مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی هدفمند مبتنی بر بازار کار (اسکیلینو) برای توسعه مهارت‌های نرم دانشجویان سراسر کشور، به همت محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسعه یافته است و امروز رونمایی شد. هدف از توسعه سامانه اسکیلینو با آموزش اساتید مجرب، مهارت افزایی هدفمند و مبتنی بر بازار کار دانشجویان همچنین شبکه سازی حضوری و برخط آنها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نظام ناسالم مناسبات بین‌المللی در برابر اقدامات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند