Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:38:11 GMT

مهران حاتمی: به جذب بازیکن خارجی فکر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۵۹۰۶

مهران حاتمی: به جذب بازیکن خارجی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، حضور تیم‌های زیاد در لیگ را اتفاق خوبی دانست، به شرطی که باشگاه‌ها تا پایان کار در مسابقات حضور داشته باشند. مهران حاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: با توجه به تغییراتی که در تیم داشتیم، سعی کردیم برای جبران خسارات تمرینات را زود شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در حال حاضر نیز شرایط تیم خوب است و راضی هستیم‌.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شهرداری گرگان به فکر جذب بازیکن خارجی نیز هست؟ گفت: صد درصد به فکر این موضوع هستیم.

سرمربی شهرداری گرگان درباره افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر نیز گفت: به هر حال هر چقدر در لیگ تعداد بازی‌ها بیشتر باشد برای بسکتبال ما بهتر است، از نظر من اتفاق خوبی است.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا او هم ظرفیت بسکتبال ایران را برای لیگی با ۱۶ تیم ناکافی می‌بیند؟ توضیح داد: به هر حال من امیدوارم باشگاه‌ها وقتی قدم به عرصه می‌گذارند، در کنار اول کار، آخر کار را هم در نظر بگیرند.

او افزود: از نظر من همه تیم‌ها و باشگاه‌ها باید با یک بودجه مناسب، متناسب با شأن خودشان، شأن سوپر لیگ و در شأن فدراسیون وارد مسابقات شوند. به هر حال همه می‌دانند که این مسابقات، میدان هزینه بری است. 

حاتمی در پایان گفت: امیدوارم که همه تیم‌های شرکت‌کننده با قدرت تا پایان کار ادامه دهند و به جوانان میدان دهند. چیزی که هست من این اتفاق را تصمیم خوبی می‌بینم چون جوانان دیده می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسكتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال مهران حاتمي شهرداری گرگان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 به تازگی بخشی از سریال ساعت خوش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست خواستگاری می‌کند. نظام دوست در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • (ویدئو) خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش!
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • اشتباهی که در روند کاهش وزن همه مرتکب می‌شوند
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • علی حاتمی؛ سعدیِ سینمای ایران
  • برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان
  • عکس | چهره واقعی مهران احمدی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی