Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و فینال این رقابت‌ها به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد.

روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داد که محل برگزاری این مسابقات یکی از ورزشگاه‌های «ملک فهد» در شهر ریاض یا «ملک عبدالله» در شهر جده خواهد بود و استادیوم «مرسول پارک» که متعلق به باشگاه النصر است، شرایط میزبانی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شروط AFC برای انتخاب ورزشگاه محل برگزاری مسابقات، داشتن ظرفیت بیش از ۴۰ هزار تماشاگر است ولی مرسول پارک چنین گنجایشی ندارد.

قرار است ورزشگاه‌ها و شهرهای میزبان دورهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها که روز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود، مشخص شوند.

تاکنون حضور تیم الهلال در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا قطعی شده است. الهلال شب گذشته با شکست استقلال ایران به این مرحله رسید.

پرسپولیس و تراکتور ایران هم امروز سه‌شنبه به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می‌روند که برنده این بازی‌ها به همراه برنده بازی الشارجه - الوحده امارات به مرحله یک چهارم می‌رسند.

کد خبر 626651 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد