Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران که پس از چند جلسه غیبت در شورای شهر تهران در جلسه امروز(سه شنبه) مجددا حضور پیدا کرد، پیش از آغاز جلسه در جمع خبرنگاران درباره نداشتن لایحه و طرح برای بررسی در دستور کار شورا گفت: تصویب لایحه موضوع چندان مهمی نیست که در شورا مدام لایحه تصویب کنیم گاهی هم لوایحی که تصویب می شود می بینیم سخت اجرا می شوند و در مسیر اجرا مشکلاتی دارند؛ لذا اصل کار کردن و برنامه ریزی صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی شورا در ابتدای کار خود است نمی تواند بلافاصله چند لایحه و طرح در دستور کار قرار دهد نه برای شورا و نه برای مجلس چنین امری عملی نیست، اما به تدریج لوایح و طرح ها در دستور کار قرار می گیرند؛ بیشتر روی جنبه های عملی متمرکز هستیم نه تعداد لوایح و طرح ها؛ هنوز برخی انتخابات و انتصابات شورا باقی مانده است که وقت گیر هم هستند. بی تردید برای اینکه بتوانیم لوایح خوبی داشته باشیم باید مطالعه داشته باشیم که این کار انجام شده و باید روی لوایح کار و فکر شود.

چمران ادامه داد: در جلسه امروز دو طرح دو فوریتی داریم که یکی درباره تخفیفاتی است که به افرادی که عوارض خود را یکجا و نقدی پرداخت می کنند تعلق می گیرد که این افراد منتظر هستند میزان آن مشخص شود تا عوارض خود را پرداخت کنند که ان شاءالله امروز تصمیم گیری خواهد شد. تخفیفات بسیار چشم گیری نسبت به عوارض سال ۱۴۰۰ که افزایش بیشتری داشت قائل شده اند که به شهروندان توضیح داده خواهد شدتا مردم بدانند و این تخفیفات عملیاتی هم شده است.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره تاخیر در انتصابات شهرداری تهران نیز گفت: باید روی موضوع انتصابات فکر کرد جلساتی تشکیل شده است که ان شاءالله تصمیمات خوبی گرفته شود.

کد خبر 626676 برچسب‌ها شهرداری شورای شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات

حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معافند.

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی