Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@15:14:19 GMT

نقل و انتقالات تابستانی 2021 چگونه گذشت؟ / VAR طرفداری

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۷۰۵

برنامه VAR طرفداری قرار است هر هفته به بررسی مهم ترین رویدادهای فوتبال جهان بپردازد. تماشای این برنامه را به دوستداران فوتبال اروپا توصیه می کنیم

اختصاصی طرفداری- در این قسمت از VAR طرفداری با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی و سر و شکل گرفتن ترکیب باشگاه های اروپا،  در این برنامه مروری داشته ایم روی فعالیت های مهم باشگاه های مطرح اروپا در بازار نقل و انتقالات و این که کدام باشگاه ها در این پنجره تابستانی موفق بودند و کدام باشگاه ها پایین تر از انتظارات ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدواریم از دیدن این برنامه لذت ببرید و منتظر شنیدن نظرات شما هستیم:

در تابستان 2021، شاهد یک پنجره نقل و انتقالاتی عجیب و دیوانه وار بودیم که نقل و انتقالاتی بسیار مهم و غیرمنتظره در آن انجام شد. بدون شک انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن و کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد را می توان در زمره داغ ترین و مهم ترین انتقالات تابستانی قرار داد، طوری که انتقالات بزرگ و گران قیمتی چون پیوستن روملو لوکاکو به چلسی یا جک گریلیش به منچسترسیتی، کاملا زیر سایه آن ها قرار گرفتند.  برنده های نقل و انتقالات    در این تابستان، پاری سن ژرمن یکی از رویایی ترین عملکردهای یک فصل نقل و انتقالاتی در طول تاریخ را داشت و علاوه بر جذب بازیکنان بزرگ و نامدار، تمام خطوط خود را تقویت کرد تا جایی که نیمکت این تیم هم پر از ستاره شده است. اتلتیکو مادرید هزینه های مهمی انجام داد و خط هافبک و حمله اش را با جذب بازیکنانی چون رودریگو دی پل، آنتوان گریزمان و متئوس کونیا به خوبی تقویت کرد. چلسی با جذب روملو لوکاکو، خط حمله اش را حسابی زهردار کرد و البته بازیکنان آکادمی و مازاد خود را با قیمت هایی فوق العاده به فروش رساند تا علاوه بر جبران هزینه جذب لوکاکو، آن ها به سود هم برسند. منچستریونایتد هم سه ستاره بزرگ چون جیدون سانچو، رافائل واران و البته کریستیانو رونالدو را جذب کرد تا مدعی قهرمانی لیگ برتر شود اما با این حال جذب نشدن یک هافبک دفاعی توانا، کمی توی ذوق هواداران یونایتد می زند.  باثبات ها و قابل قبول ها لیورپول ثبات ترکیب خودش را حفظ کرد و ابراهیما کوناته، مدافع جوان فرانسوی تنها خرید آن ها در این فصل نقل و انتقالاتی بود. منچسترسیتی هم جک گریلیش را به ترکیب خود اضافه کرد و بازیکن مهمی نیز غیر از سرخیو آگوئرو از دست نداد. اگر چه نداشتن یک مهاجم نوک تخصصی و جذب نشدن هری کین را می توان یک نقطه ضعف برای سیتیزن ها تلقی کرد. بایرن مونیخ، اینتر و میلان هم عملکرد قابل قبولی در این پنجره داشتند. اینتر با وجود فروش لوکاکو و حکیمی، توانست از نظر مالی متعادل تر شود و جانشینان خوبی به خدمت گرفت تا یک تیم مدعی در سری آ بماند. میلان با وجود از دست دادن دوناروما و چالهان اوعلو به صورت رایگان، برای آن ها جانشین جذب کرد و برای تقویت خط حمله اش اولیویه ژیروی باتجربه را به خدمت گرفت. در بایرن مونیخ نیز دایوت اوپامکانو جانشین آلابا شد و مارسل زابیتسر به خط هافبک این تیم اضافه شد تا آن ها در این پست کمبود بازیکن نداشته باشند.  کدام تیم ها می توانستند بهتر باشند؟   با این حال تیم هایی هم بودند که عملکردشان پایین تر از حد انتظار بود؛ یوونتوس غیر از جذب مانوئل لوکاتلی، خیلی در فصل نقل و انتقالات موفق نبود و از دست دادن کریستیانو رونالدو می تواند ضربه مهمی به این تیم باشد. آرسنال با وجود صرف هزینه های فراوان و تبدیل شدن به پرهزینه ترین تیم میان باشگاه های مطرح اروپا، نتوانسته تیمی مدعی برای کسب قهرمانی بسازد. بارسلونا برای جلوگیری از ورشکستگی، ناگزیر شد لیونل مسی و سپس آنتوان گریزمان را از دست دهد تا ترکیبش نسبت به فصول گذشته ضعیف تر شود. رئال مادرید هم با از دست دادن رافائل واران و سرخیو راموس، ممکن است در ادامه فصل در خط دفاعی با مشکلاتی برخورد کند. آن ها در جذب کیلیان ام باپه هم ناکام ماندند اما ورود داوید آلابا و ادواردو کاماوینگای جوان، باعث شد وضعیت ترکیب رئال مادرید کمی بهتر شود.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد اتفاق عجیب پیش از عرضه رسمی فیفا 22؛ کارت مهدی طارمی با ملیت عراق منتشر شده است! معرفی 22 بازیکن برتر بازی فیفا 22؛ مسی و لواندوفسکی بالاتر از رونالدو! / بازی و سرگرمی دل پیرو چهار مدعی امسال لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد: در حال حاضر ایتالیایی ها عقب افتاده اند هواداران الهلال خواستار اخراج ژاردیم شدند! / ادعای رسانه سعودی آسیا را سرخ کن / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل نقل و انتقالات نقل و انتقالاتی باشگاه ها تر شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر