Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:33:56 GMT

قطعی آب روستای فیروزآباد شهرری برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۷۸۵۳

قطعی آب روستای فیروزآباد شهرری برطرف شد

حسین نامداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این خط لوله انتقال آب به دلیل همجواری با قنات فعال قلعه نو و رسوخ آب زمین های کشاورزی که موجب شستن خاک های زیر و اطراف آن شده بود دچار شکستگی و نشتی شدید آب که این امر موجب افت فشار چند ساعته در شبکه توزیع و قطعی آب مشترکان فیروزآباد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه امداد و عملیات آبفای شهرری در همان ساعات نخست اعلام و دریافت گزارش حادثه به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و در ابتدا با مانور خطوط موجود، تنظیم شیر خط ها و استقرار تانکرهای آبرسانی مشکل قطع کامل آب را رفع و همزمان اکیپ‌های عملیاتی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی فیروزآباد بستر سازی مورد نیاز را در محل حادثه برای تعمیر محل شکستگی و بهره برداری مجدد ازخط انتقال آب فراهم نمودند.

نامداری به سختی های اجرای عملیات تعمیر و نگهداری این خط انتقال به دلیل میزان بالای آسیب وارده به لوله، عمق و گستره فرونشست زمین در محل حادثه اشاره و خاطرنشان کرد: مرحله دوم عملیات تعمیر و رفع شکستگی این خط لوله ۴۰۰ میلی متری از ساعت پنج عصر دیروز آغاز شد و پس از ۱۲ ساعت کار و تلاش مداوم و خستگی ناپذیر گروه های امدادی و عملیاتی، در ساعت هفت صبح امروز به پایان رسید و این خط دوباره وارد مدار بهره برداری شد.

نامداری در پایان ضمن قدردانی از همکاری دهیار و شورای اسلامی روستای فیروزآباد و همت و تلاش تیم اجرایی و همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و نیز امداد و بهره برداری آبفای شهرری در اجرای این عملیات، از مردم شریف فیروزآباد شهرستان ری به دلیل مشکلات پیش آمده در پی بروز این حادثه پیش بینی نشده و اختلال چند ساعته در شبکه تامین و توزیع آب عذرخواهی کرد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو شهرستان ری آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری آب و فاضلاب شهرستان ری آب و فاضلاب بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه