Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:38:34 GMT

الدوساری هدیه تولد خسرو را به ریاض برد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۸۳۳۴

الدوساری هدیه تولد خسرو را به ریاض برد

سالم الدوسری وینگر چپ و باتجربه الهلال شب گذشته از غفلت مدافعین استقلال در سمت راست این تیم نهایت بهره را برد و تیر خلاص را بر پیکر آبی ها وارد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته استقلال و الهلال و در لحظاتی که شاگردان مجیدی به دنبال زدن گل تساوی بودند، روی یک اشتباه و غافلگیری در خط دفاعی و جا ماندن عارف آقاسی و وریا غفوری، این سالم الدوسری بود که از فضای خالی که در اختیارش قرار گرفته شده بود، نهایت بهره را برد و تیمش را به گل دوم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وریا آماده یک استارت انفجاری از سمت راست بود و شاید فکرش را نمی کرد که بازیکنان استقلال در جناح مقابل توپ را لو داده و موسی مارگا با پاسی عرضی و دقیق، سالم الدوسری را صاحب موقعیت کند اما این اتفاق افتاد.

 

خسرو حیدری پیشکسوت آبی پوشان که شب گذشته به عنوان کارشناس دیدار استقلال و الهلال در استودیو برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد طی تماسی که با غفوری داشته، به کاپیتان آبی ها گفته است که وریا سابقه بازی مقابل الشهرانی (مدافع چپ الهلال) را دارد و از او درخواست کرده کادوی تولدش را با پیروزی برابر نماینده عربستان بدهند.

 

 

 

 

غفوری در صحنه گل دوم او آماده دریافت پاس بود تا از سمت الشهرانی نفوذ کند ولی لو دادن توپ منجر به این شد که پشت کاپیتان آبی ها خالی شده و الدوسری دیگر بازیکن سمت چپ عربستانی ها از این موقعیت نهایت بهره را برده و گل دوم را به ثمر برساند.

 

به هر حال وریا و هم تیمی هایش نتوانستند مقابل ستاره های الهلال کاری از پیش ببرند و بدین ترتیب گومیس و الدوسری کادوی تولد خسرو حیدری را با خود به عربستان بردند تا این نماینده سعودی ها باشد که راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود.

وریا غفوری خسرو حیدری استقلال تهران الهلال عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری خسرو حیدری استقلال تهران الهلال عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی

هفته گذشته برای النصر بسیار پر حادثه بود. این تیم یک بار دیگر مقابل الهلال ناکام ماند و با شکست مقابل این تیم از سوپرجام عربستان کنار رفت. در این بازی کاپیتان النصر کریستیانو رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی کارت قرمز دریافت کرد و در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

علی البلیهی بازیکن تیم الهلال و تیم ملی عربستان کابوس کریس رونالدو و لیونل مسی بود و در بازی‌های مقابل آن‌ها با رفتارش روی اعصاب بهترین بازیکنان تاریخ رژه رفت.

حالا ویدیویی منتشر شده که ستاره الهلال با مه‌لقا جابری مدل ایرانی دیدار کرده و لباس آبی پرافتخارترین تیم آسیا را به او اهدا می‌کند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است