Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت:  به عنوان محوری‌ترین مطالبات مهم استان اردبیل در بحث علمی می‌توان به افزایش تحصیلات تکمیلی و احداث دانشگاه صنعتی اشاره کرد.

او افزود: ضرورت حل مشکلات بخش آموزش عالی و ارتقای مزایا و حقوق اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها لازمه اساسی برای توسعه حوزه علمی به خصوص در بخش صنعتی است که به همین منظور درصدد هستیم تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیان کرد: امیدواریم با توسعه تحصیلات تکمیلی و توجه به تقویت زیرساخت‌های آموزشی و تحقیقاتی در استان هستیم که برای توجه به ظرفیت‌های آن در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

 نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: اردبیل به دلیل داشتن زیرساخت‌ها، نیروی انسانی و همجواری با جمهوری آذربایجان برای راه‌اندازی دانشگاه صنعتی برای آموزش و تامین نیروی فنی و متخصص بومی ظرفیت مناسبی دارد و با توجه به اینکه حضور سرمایه‌گذاران طرح‌های صنعتی نیز در منطقه افزایش یافته است.

موسوی تصریح کرد: درصدد هستیم زمینه و بسترهای لازم برای توسعه حوزه علمی استان اردبیل را تأمین و برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و جزو ضروریات اساسی استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اندازی دانشگاه صنعتی سرمایه گذاران طرح های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور مطالبه عمومی است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه، افزود: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست ، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولان در این مسئله است.

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد : توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه های اصلی خانوادها برای همین مسئله است.

شریف تبار با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : حجاب و عفاف در هر جامعه ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان داشت: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت ، نا"آگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و افزود: حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده ها است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896668

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد