Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۲۱-۶-۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در حکمی که به همین منظور صادر شد، خطاب به حسین مدرس خیابانی آوررده است: با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری ادامه داد: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف، توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت منابع انسانی مستعد و کارآمد استان بالاخص جوانان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و تامین امنیت و آبادانی استان تلاش مجدانه داشته باشید.

رییسی خاطرنشان کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی وزارت کشور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست