Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در حکم استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مدرس خیابانی نوشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق عدالت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین مدرس خیابانی با پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۶.۲۱ هیئت محترم وزیران، به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در حکمی که به همین منظور صادر شد، خطاب به حسین مدرس خیابانی آوررده است: با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰.۰۶.۲۱ هیأت وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار سیستان و بلوچستان منصوب می‌شوید.

وی ادامه داد: امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در حفظ و ارتقای وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب مختلف، توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت منابع انسانی مستعد و کارآمد استان بالاخص جوانان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و تأمین امنیت و آبادانی استان تلاش مجدانه داشته باشید.

رئیسی خاطرنشان کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 522073

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رییسی رییس جمهور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان رویکردهای سال جدید برای تحقق شعار سال را به شرح ذیل تبیین کرد.

سید محمد رضا سیدحسینی در گفت وگو با ایسنا- ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخمگذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی را از برنامه های این سازمان برای سال جدید عنوان کرد.

وی توسعه کشت در محیط های کنترل شده با توسعه گلخانه های پیشرفته، مدرن، سایه بان و گلخانه های خانگی، توسعه کشت های گیاهان دارویی و کم آب بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز،توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت موردنیاز کشور ،توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی را از دیگر برنامه های راهبردهای سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد .

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه های محوری فوق بهره گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش، خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد