Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:46:06 GMT

ضرورت واگذاری خودروسازی‌های دولتی به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۵۵۴

ضرورت واگذاری خودروسازی‌های دولتی به بخش خصوصی

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز از سوی این عضو کمیسیون نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بهمن موتور گفت: با توجه به اینکه پیش از بازدید از بهمن موتور، از قطعه سازی کروز بازدید داشتم؛ با توانمندی های جوانان کشورمان در عرصه داخلی سازی آشنا شدیم.
وی افزود: در بهمن موتور اقدامات برجسته و قابل توجهی صورت گرفته است و دو خودروی جدید گروه بهمن به نام دیگنیتی و فیدلیتی با اقبال زیادی مواجه شده است.
نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به وجود مهندسان و صنعتگران ایرانی افتخار می کنیم، بیان داشت: با همت این مهندسان و جوانان نخبه کشورمان می توانیم در صنعت خودروسازی قدم های بزرگتری برداریم و شاهد تحول چشمگیر در این صنعت باشیم.
نوروزی با اشاره به اینکه راه رشد صنعت خودرو در واگذاری این صنعت به بخش های خصوصی توانمند است، خاطرنشان کرد: این موضوع را رییس دولت سیزدهم نیز بارها تاکید کرده ام، اگر بخواهیم ایران خودرو و سایپا نیز از ورشکستگی و زیان های انباشته نجات پیدا کند، باید مسیر خصوصی سازی را طی نماید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت بهمن موتور دیگنیتی فیدلیتی بهمن موتور اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت مجلس شورای اسلامی بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: سیاست‌های ارزی در کشور بسیار مهم است و باید برای آن تصمیم‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: اگر با سیاست‌هایی که الان بانک مرکزی در حوزه ارز اتخاذ کرده است پیش برویم، نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کمیسیون اقتصادی مجلس سال گذشته پیش بینی‌هایی درباره مساله ارز داشت که این پیش بینی‌ها در حال تحقق است. انتظار داریم دولتمردان بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و کاری کنند که التهابات در این بازار کاهش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند. البته کمیسیون اقتصادی مجلس هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور راهکارهای لازم جهت بهبود بازار ارز را ارائه داده است که امیدواریم که این موارد مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود.

کد خبر 6085021 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است