Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@15:15:02 GMT

سیمان در بازار مشهد به کف قیمت خود رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۰۶۴۶

سیمان در بازار مشهد به کف قیمت خود رسیده است

رییس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد گفت: با وجود رسیدن سیمان به کف قیمتی خود، هیچ کمبودی در دسترسی به انواع آن در بازار وجود ندارد اما با رونق ساخت و سازها و افزایش مصرف، امکان کمبود و افزایش قیمت این کالا در بازار دور از انتظار نیست.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا سلطانی  افزود: قیمت هر کیسه سیمان که هفته گذشته برای مصرف کننده ۴۷۰ هزار ریال بود اکنون به ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار ریال رسیده است که قیمت آن در بورس کالا نیز ۲۵۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی بیان کرد: هم اینک ساخت و سازها در بازار کم است و نمی توان میزان سیمان موجودی در بازار و نرخ آن را ملاک قرار دارد، این شرایط در صورت افزایش ساخت و سازها و نوسانات در بورس تغییر خواهد کرد. وی اظهار داشت: ثبات قیمت سیمان در شرایطی که شرکت های صوری وارد عرصه نشده، کارخانه های سیمان عرضه کالای خود را کاهش ندهند و قیمت در بورس نوسان نداشته باشد، ادامه خواهد یافت. رییس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی مشهد گفت: هم اینک سیمان در کف قیمت خود در بورس قرار دارد و ارزان تر از این قیمت نخواهد شد، جز آنکه قیمت‌گذاری کف و سقف برای سیمان در بورس حذف شود. سلطانی، قیمت‌گذاری متعارف برای سیمان را بهتر از عرضه آن در بورس دانست و افزود: یکی از اشکالات اساسی بورس نوسانات قیمتی است، هرچند از طریق بورس دست واسطه ها از بازار سیمان کوتاه می شود اما نوسان قیمت در بورس نیز مطلوب نیست، چرا که در همین بورس بود که قیمت هر کیسه سیمان به بالای ۴۰۰ هزار ریال رسید و هم اینک در همین بورس قیمت هر کیسه سیمان ۲۵۰ هزار ریال است. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیمان بورس مصالح ساختمانی هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • تغییر زمین بورس بازان
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند