Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در نشست امروز وزارت صمت گفت: ما وظیفه داریم که مسائل هر صنعتی از جمله سیمان را در سطح کلان حل کنیم.

فاطمی امین گفت: مذاکراتی در خصوص سوخت زمستان کارخانه های سیمان در وزارت نفت در حال انجام است که آقای کشاورز معاون معدنی وزارت صمت در حال پیگیری آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:  به شدت با تصمیمات یک شبه مخالفم؛ همان روزی که رای اعتماد را از مجلس دریافت کردم، فردا‌ی آن روز چند نفر از عزیزان به من فشار می آوردند که صادرات سیمان را ممنوع کنیم. من به شدت با این موضوع مخالفت کردم. معنی ندارد وقتی یک بازرگان و یا یک تاجر قراردادی را بسته است، ما به صورت یک دفعه و فوری آن را ممنوع کنیم؛ این در واقع وظیفه ماست که پیش بینی کنیم و این اتفاقات را رصد کنیم.

فاطمی امین بیان کرد: همان طور که مشاهده کردید در موضوع سیمان ما از تعزیرات و دوربین های خبری و بگیر و ببندها استفاده نکردیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیمان وزارت صنعت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال 2023 آسیا انتخاب شد...

طرفداری| در مجمع سالیانه شورای کشتی قاره کهن به امین میرزازاده لوح تقدیر اهدا شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد. نماینده ایران به عنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 هم معرفی شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری