Web Analytics Made Easy - Statcounter

توییتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا گاف بزرگی را درباره بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان داد

به گزارش طرفداری، تیم پرسپولیس امشب از ساعت 19:30 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می رود.

در همین رابطه توییتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا به زبان عربی برای این بازی گزارش اولیه ای را منتشر کرد و از مخاطبانش سوال کرد که شانس کدام تیم برای پیروزی شدن در این بازی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته عجیب در این گزارش، گاف بزرگ توئیتر رسمی AFC بود. صفحه رسمی توئیتر لیگ قهرمانان آسیا در معرفی پرسپولیس عکس تیم ملی ایران را منتشر کرد!

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد اتفاق عجیب پیش از عرضه رسمی فیفا 22؛ کارت مهدی طارمی با ملیت عراق منتشر شده است! معرفی 22 بازیکن برتر بازی فیفا 22؛ مسی و لواندوفسکی بالاتر از رونالدو! / بازی و سرگرمی دل پیرو چهار مدعی امسال لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد: در حال حاضر ایتالیایی ها عقب افتاده اند هواداران الهلال خواستار اخراج ژاردیم شدند! / ادعای رسانه سعودی آسیا را سرخ کن / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادامکی: همیشه تیم رقیب درباره ما صحبت می کند/ اسماعیلی فر حرکت زشتی انجام نداد
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس