Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:08:23 GMT

شبکه فاضلاب اهواز، مجموعه‌ای از همه ایرادهای ممکن

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۱۱۹۴

شبکه فاضلاب اهواز، مجموعه‌ای از همه ایرادهای ممکن

ایسنا/خوزستان سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت شبکه فاضلاب این شهر، گفت: تمام ایردات از جمله طراحی غلط، عدم توسعه شبکه متناسب با پیشرفت اهواز، عدم استفاده از متریال مناسب، در شبکه فاضلاب اهواز وجود دارد.

علیرضا عالیپور در جلسه بررسی پروژه‌های دفع آب‌های سطحی که امروز (۲۳ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به منشاء مشکلات شبکه فاضلاب اهواز اظهار کرد: در شبکه فاضلاب اهواز تمام ایردات از جمله طراحی غلط، توسعه نیافتن شبکه متناسب با پیشرفت اهواز و استفاده نکردن از متریال مناسب وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مدت ایستگاه‌های پمپاژ نیز فرسوده شده‌اند و در حال حاضر ظرفیت کمی برای فعالیت دارند.

عالیپور بیان کرد: از طرف دیگر، در اهواز روزانه سکونتگاه‌های غیر رسمی در حال توسعه هستند و فرصتی برای ایجاد زیرساخت نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، در ادامه محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ اهواز، اظهار کرد: دو کپر و یک ورق ایرانیتی به ایستگاه پمپاژ مرکزی اهواز تبدیل شده است که این وضعیت، دل‌مان را می‌سوزاند.

وی افزود: اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ شروع شده است اما تاکنون تنها ۴۰ درصد پیشرفت دارد در حالی که اجرای این پروژه در شهرهای دیگر در نهایت در مدت ۳۰ سال به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه ایستگاه‌های پمپاژ قابلیت دفع این حجم آب را ندارند، گفت: ایستگاه‌های پمپاژ باید اصلاح شوند و شبکه فاضلاب نو شود تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان آبهاي سطحي آب و فاضلاب شبکه فاضلاب اهواز ایستگاه های پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • مجموعه شعر جدید ‌مجید زمانی‌اصل منتشر شد