Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:06:10 GMT

واردات ۱۰ هزار تن تخم مرغ برای ثبات بازار

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۲۲۸

واردات ۱۰ هزار تن تخم مرغ برای ثبات بازار

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار از ثبات بازار تا دو هفته دیگر با واردات ۱۰ هزار تن تخم مرغ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، آقای حمید کاشانی گفت: با مجوز وزارت جهاد کشاورزی، ظرف چند روز آینده ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارد کشور می‌شود و با تمهیدات صورت گرفته ظرف دو هفته آینده بازار تخم مرغ به ثبات می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه‌های گذشته مشکلاتی همچون نرسیدن به موقع نهاده‌ها و همچنین تغییر نیافتن قیمت مصوب تخم‌مرغ، علیرغم افزایش قیمت نهاده‌های تولید موجب بی‌ثباتی در بازار تخم مرغ شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار گفت: اتحادیه مرغ تخم‌گذار در ماه‌های گذشته بارها به مسئولان هشدار داده بود که در نتیجه این چالش‌ها بازار بی‌ثبات خواهد شد، ولی توجهی نشد.

کاشانی افزود: در حال حاضر با روی کار آمدن دولت جدید جلسات بسیار خوبی که با وزیر برگزار شد، مجوز واردات تخم مرغ دریافت شد که قرار است در مرحله اول ۱۰ هزار تن از این محصول وارد کشور شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: همچنین قرار است به زودی قیمت تخم‌مرغ اصلاح شود و از آن جا که در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در درب مرغداری ۳۸ تا ۳۹ هزار تومان است، قیمت این محصول در بازار به ازای هر شانه باید بین ۴۳ تا ۴۵ هزار تعیین شود که این موضوع نیز موجب پایداری تولید و جلوگیری از هرج و مرج در بازار می‌شود.

وی افزود: از آنجا که در حال حاضر این نرخ مصوب تغییر نیافته و بر اساس واقعیت تولید و بازار تعیین نشده متاسفانه شاهد هرج و مرج در بازار تخم مرغ هستیم و هر کسی به هر قیمتی که می‌خواهد این محصول را ارائه می‌کند.

کاشانی گفت: امیدواریم با واردات تخم مرغ و تعیین قیمت جدید تخم مرغ شاهد رشد تولید و ثبات در بازار باشیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار افزود: در حال حاضر تامین نهاده‌ها با دستور وزیر جهاد کشاورزی روند خوبی پیدا کرده که این موضوع نیز به حل مشکلات تولید و در نتیجه بازار تخم مرغ کمک می‌کند و امیدواریم ظرف دو هفته بازار به ثبات و تعادل لازم برسد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واردات تخم مرغ بازار تخم مرغ حال حاضر ۱۰ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید