Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:50:08 GMT

آتش سوزی کارخانه سیمان پاکدشت مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۲۲۳۱

آتش سوزی کارخانه سیمان پاکدشت مهار شد

گروه استان‌ها _ رئیس آتش نشانی شهر شریف آباد از مهر زبان‌های ۸ متری آتش سوزی کارخانه سیمان و عدم تلفات جانی در این حادثه خبر داد. - اخبار استانها -

سیدحامد تقوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در   پاکدشت  ، از مهار آتش در کارخانه سیمان نسوز واقع در جاده جمال آباد شریف آباد خبرداد و اظهار داشت: در این کارخانه 6 سوله بود که یکی از سوله‌های 2طبقه حاوی کارتن سیمان دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زبانه آتش در لحظات نخستین به 8 متر می‌رسید که با همراهی تیم 7 نفره شریف آباد و تیم اعزامی آتش نشانی پاکدشت توانستیم آتش را مهار کرده و از سرایت آن به دیگر سوله‌ها جلوگیری نماییم.

رئیس آتش نشانی شهر شریف آباد در ادامه با تاکید بر اهمیت داشتن مهارت و آشنایی با برخورد در حوادث چون مهار آتش برای سرعت بخشیدن به حوادث غیر مترقبه تأکید کرد:  مهارت، سرعت و تیزهوشی، سرعت در راه اندازی دستگاه‌ها، قطع سریع برق، توزیع سریع آب توسط 4خودروی آتش نشانی در مناطق حساس و درگیر آتش و همت آتش نشانان عزیز از جمله ویژگی‌هایی بود که در این حادثه توانستیم از وقوع مشکلات مختلف جلوگیری کنیم.

تقوی در ادامه به وضعیت جسمانی کارگران مشغول در این کارخانه اشاره کرد و افزود: در این کارخانه سیمان 35 نفر کارگر مشغول به فعالیت هستند که خوشبختانه شاهد تلفات جانی در این حادثه نبودیم.

دومینوی آتش‌سوزی در جنگل‌های استان سمنان به مهدی‌شهر رسیدآتش‌سوزی در 20 غرفه بازار گل محلاتی + فیلم و تصاویرآتش‌سوزی گسترده در جنوب اسپانیا؛ مرگ یک آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق

رئیس آتش نشانی شریف آباد در پایان خاطرنشان کرد: علت حادثه در حال پیگیری است و هنوز دلیل رخ دادن این آتش سوزی مشخص نیست.

انتهای پیام/  ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه سیمان آتش نشانی شریف آباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با حادثه‌ای که ظهر امروز در شرق تهران رخ داد گفت: ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان مجیدیه شمالی اعلام شد که دو ایستگاه برای اتفاء حریق به آنجا اعزام شدند.

ملکی افزود: این حادثه در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی ۱۲ واحدی رخ داد که آتش سوزی مربوط به یکی از واحد‌ها در طبقه سوم بود و زمانی که نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند و عملیات را آغاز کردند، آتش کاملا شعله‌ور بود. 


سخنگوی سازمان آتش نشانی ابراز داشت: گویا داخل این منزل مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات بود که دچار آتش‌سوزی شد. یکی دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه و حشره کش که قابلیت انفجار داشتند نیز در واحد وجود داشت که باعث رخ دادن انفجار‌های خفیف در زمان آتش‌سوزی شد.

وی در خاتمه متذکر شد: در حین عملیات نیرو‌های آتش‌نشانی با وضعیت مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که در این سانحه سوختگی فراوانی داشت. پس از خارج کردن این فرد از داخل ساختمان با تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد