Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان البرز گفت: مانور بازگشایی مدارس روز 27 شهریور ماه در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی کاظمی، معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش و دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان البرز در خصوص بازگشایی مدارس اظهارداشت: امسال هم به دلیل شرایط کرونا وضعیت خاصی داریم و کلاس ها به صورت حضوری و مجازی است و مقدمات برای بازگشایی و حضور دست اندرکاران و مجریان مدارس مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات انجام شده در شهرستان البرز هم آماده آغاز سال تحصیلی هستیم و ۲۷ شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محوطه باز مانور بازگشایی مدارس برگزار می شود.

دبیر ستاد پروژه مهر در شهرستان البرز گفت: همه مدارس شهرستان البرز از ساعت ۸ صبح روز 27 شهریور به صورت نمادین مانور بازگشایی را آغاز خواهند کرد و آماده می شوند تا بازگشایی رسمی مدارس در ۳ مهر همزمان با سراسر کشور انجام شود.

کاظمی تصریح کرد: در این مانور مقطع پیش دبستانی، با عنوان جشن غنچه ها، جشن شکوفه ها برای مقطع ابتدایی، جشن جوانه ها در مقطع متوسطه اول، جشن امیدها برای مقطع متوسطه دوم و رشته های هنرستانی مانور بازگشایی برگزار خواهند کرد.

دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان البرز یادآورشد: در دبیرستان همت یاران در شهر محمدیه، متوسطه اول، دبیرستان دکتر ذاکری برای متوسطه دوم در ناحیه شهری مهرگان و در دو مدرسه ابتدایی و پیش دبستانی الوند مانور بازگشایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با دعوت از تعدادی محدودی از دانش آموزان در محوطه باز اجرا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه شهرستان البرز بیان کرد: با اقدامات انجام شده در سال جاری توانستیم با کسب رتبه اول در استان در بین ۱۴ منطقه و کشور به دلیل ارتقای معدل دروس نهایی در امتحانات حضوری خرداد ماه سال جاری و ارتقای نمره در کشور شایسته تقدیر شناخته شدیم. 

وی اضافه کرد: کسب رتبه اول گروه های آموزشی شهرستان در بین ۱۴ منطقه استان از دیگر موفقیت هایی است که با مدیریت منطقی ریاست آموزش و پرورش شهرستان البرز و تلاش فرهنگیان خدوم و دانش آموزان نخبه این منطقه بدست آمده است.

دبیر ستاد پروژه مهر با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در الوند و محمدیه نیز گفت: در جلساتی با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین مدرسه ساز تلاش می کنیم به زودی مشکل کمبود فضاهای آموزشی در همه مقاطع برطرف شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان البرز تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت در همه مدارس شهرستان نواخته می شود.

وی در خصوص زیبا سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید هم گفت: آسفالت محوطه مدارس، رنگ آمیزی دیوارها، بازپیرایی سرویس های بهداشتی و آب خوری ها، ایزوگام بام مدارس از کارهای عمرانی و زیباسازی است که با کمک خیرین، شهرداریها، اولیای دانش آموزان و مدیران آموزش و پرورش صورت گرفته است.

کاظمی با اشاره به حضور فرهنگیان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از تلاش های معلمان تقدیر و تشکر کرد و یاد و خاطره ۳ تن از فرهنگیان فقید آموزش و پرورش را که بر اثر ویروس کرونا دارفانی وداع گفتند، گرامی داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی کاظمی شهرداری محمدیه بازگشایی مدارس مانور بازگشایی شهرستان البرز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاونت پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: به مناسبت هفته سلامت، زنگ ورزش در مدارس شهر و روستاهای این شهرستان نواخته شد و دانش آموزان با اجرای حرکات ورزشی آغاز این هفته را جشن گرفتند.
مویدی افزود: این برنامه به صورت نمادین در آموزشگاه حسین الهاشمی شهر بیضا برگزار شد و قرار است برنامه های ورزشی و آموزشی به این مناسبت در بیضا برگزار شود.
وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از انواع وسایل ورزشی و غذاهای سنتی از دیگر برنامه های این مراسم در شهرستان بیضا بود.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله 30 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا