Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست به موضوع ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و کار معین فعال در دستگاه‌های مختلف ورود کند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی امروز (سه شنبه ۲۳ شهریورماه) اظهار کرد: یکی از درخواست‌هایی که به طور مکرر از نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد رسیدگی به مشکل عدم تبدیل وضعیت و استخدامی نیروهای قراردادی و کار معین است که برخی از آن‌ها بیش از ۲۰ سال است که منتظر هستند تا تعیین تکلیف شوند اما متأسفانه بسیاری از آن‌ها از دریافت مزایای متعلقه محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم سریع‌تر به وضعیت این قشر زحمتکش و بسیار خدومی که در جاهای مختلف خدمت می‌کنند از جمله مخابرات، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب و وزارت نیرو رسیدگی کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه بخش زیادی از نیروهای شرکتی سال‌های زیادی است که تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نشده اند و از دریافت مزایا محروم هستند.

کد خبر 522144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی کارکنان دولت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند

 به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم در یکصدوبیست‌وچهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ادامه پروژه مونوریل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید مسائل حقوقی و قراردادی این پروژه حل شود.

وی خواستار حل مشکلات حقوقی و قراردادی این پروژه توسط دولت شد و گفت: بدون حل این مشکلات نمی‌توان به ساخت مونوریل ورود کرد، زیرا دستگاه‌های نظارتی این قرارداد را امضا نکرده و هر کس بخواهد این پروژه را آغاز کند مشکلاتی خواهد داشت.

شهردار قم یادآور شد: از سال ۹۴ تاکنون دستگاه‌های نظارتی این قرارداد را امضا نکرده‌اند و در حال حاضر نیز ۸ ماه است شورای عالی فنی این پروژه را تعیین تکلیف نکرده است.

وی به عدم اجرای خط B مترو نیز اشاره کرد و گفت: در صورت اجرای مونوریل، خط B مترو دیگر توجیه علمی و اقتصادی نداشته و نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم و این پروژه باید تا پردیسان ادامه پیدا کند وگرنه هیچ توجیه اقتصادی و فنی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟