Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی امید از ۲۵ شهریور آغاز می شود و ۶۵ بازیکن دعوت شده به اردو در دو گروه ۲۲ نفره و یک گروه ۲۱ نفره به فاصله ۴ روز، ۴ روز راهی کمپ تیم ملی می شوند.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدوی کیا ۶۶ بازیکن را به تیم ملی امید دعوت کرد اما یک اشتباه در اعلام نام بازیکن ۲۵ ساله باعث شد تعداد دعوت شده ها به ۶۵ نفر کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد منصف بازیکنی بود که با ۲۵ سال سن به تیم زیر ۲۳ سال دعوت شد و البته بعد از انتشار اسامی، با تذکر خبرنگار سایتی که بعد از انتشار فهرست ۲۲ نفره گروه دعوت شده به مرحله اول اردوی تیم ملی امید از طریق طرفداری، فدراسیون فوتبال را تهدید کرده و در ازایش، فهرست ۶۶ نفره را ده دقیقه زودتر از سایر رسانه ها گرفته بود! این نام از لیست درآمد.

البته روی سایت فدراسیون فوتبال هنوز هم نام امیر محمد منصف به عنوان بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی امید به چشم می خورد و هنوز دوستان در سایت فدراسیون این اشتباه را اصلاح نکرده اند. 

این اشتباه شاید در ظاهر یک اتفاق ساده باشد. اتفاق ساده ای که شب گذشته چند سایت خبری به عنوان شاهکار فدراسیون یا فاجعه جدید از آن نام بردند چرا که دعوت از بازیکن ۲۵ ساله به تیم زیر ۲۳ سال بی سابقه بوده است.

اما حتی اگر این اشتباه را یک اتفاق ساده بدانیم باز هم جای نگرانی دارد. این که در مجموعه تیم ملی امید کسی را نداریم که لیگ ایران را تعقیب کند و بداند امیر محمد منصف ۲۵ ساله است نه ۲۳ ساله، نگران کننده است. امیر محمد منصف حتی دو سال پیش که تیم امید ما برای راهیابی به المپیک توکیو تشکیل شده بود، شرایط بازی در آن تیم را نداشت و قرار دادن نام او در لیست تیم ملی زیر ۲۳ سال درست مثل این است که سرمربی تیم ملی بزرگسالان ما خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

از مهدی مهدوی کیا که توقع نداشتیم و فعلا توقع هم نداریم امیدها را بشناسد. او سال ها از فوتبال ایران دور بوده و طبیعی است حتی بازی های این رده سنی را ندیده باشد اما آنها که برای او لیست ۶۶ نفره نوشتند وقتی بازیکن ۲۵ ساله را به اردوی زیر ۲۳ ساله ها دعوت می کنند چه تضمینی است که در انتخاب ۶۵ بازیکن دیگر اشتباه نکرده باشند؟ معلوم نیست چند بازیکن مستعد دیگر از قلم افتاده اند و چند بازیکن بی استعداد اشتباهی وارد لیست شده اند و این کار مهدی مهدوی کیا را سخت تر می کند که باید خودش بدون اتکا به این نوابغ، تمام امیدهای مستعد را از نو ببیند و بشناسد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی امید زیر ۲۳ سال مهدوی کیا دعوت شده ۲۵ ساله ۲۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو!