Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرزاد هنرپیشه با اشاره به فرصت کم تا آغاز رقابت های فوتبال لیگ برتر گفت: هنوز شرایط لیگ برتر در شیراز به وجود نیامده است و خطر از دست رفتن میزبانی فجر در شیراز در کمین است که اگر این چنین شود برای استانی مانند فارس واقعا مایه آبرو ریزی خواهد بود. 

وی افزود: ۸ سال فریاد می زدیم که نماینده ای در لیگ برتر فوتبال نداریم اما حالا که با خون دل خوردن، فجر به لیگ برتر بازگشته بسیاری از مسئولین در خواب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شرایط ورزشگاه پارس که اصلا مناسب نیست و در دست تعمیر و رفع نواقص است که قطعا تا چند هفته اول لیگ برتر آماده نمی شود و برای شروع لیگ برتر ورزشگاه حافظیه معرفی شده که آن هم شرایط مطلوبی ندارد و اداره کل ورزش وجوانان در حال رفع نواقص این ورزشگاه نیز می باشد اما سایر افراد و مسئولینی که می توانند کمک کنند هنوز به میدان نیامده اند و لازم است تا به یاری اداره کل ورزش و جوانان بیایند.

هنرپیشه گفت: اگر ورزشگاه حافظیه  برای هفته های نخست به شرایط ایده آل نرسد سازمان لیگ قطعا میزبانی را از تیم فجر می گیرد و باید بازی های خانگی این تیم در استانی همجوار برگزار شود که اگر این چنین شود باعث خجالت است. 

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: مشکل ورزشگاه پارس نیز تنها چمن نیست و نزدیک به ۴۰ مورد اشکال در این ورزشگاه از جمله سیستم صوت،گیت های ورودی، سیستم گرمایش و سرمایش و... وجود دارد که باید همزمان با چمن رفع شود.

از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم شخصا ورود کند 

فرزاد هنرپیشه گفت: متاسفانه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکاری لازم را ندارد و ورزشگاه پارس را با این همه مشکل رها کرده و اگر به یاری اداره کل ورزش و جوانان نیاید مشکلات این ورزشگاه حل نخواهد شد.

وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان که خود فردی ورزشی است می خواهیم تا شخصا ورود کند و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را ملزم به برطرف کردن نواقص ورزشگاه پارس کند.

نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی به میدان بیایند

فرزاد هنر پیشه ادامه داد: روزی که بازی آخر فجر در کرج برگزار شد تعداد زیادی از نمایندگان فارس و مسئولین در ورزشگاه حضور داشتند اما حالا نیاز است که آنان ورود کنند تا هم شرایط میزبانی لیگ برتر در شیراز محیا شود و هم به تیم فجر کمک شود.

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: از رحیم زارع که همیشه حامی ورزش و فوتبال بوده و مهدی فروردین که از بدنه فوتبال می باشد توقع می رود دوچندان برای سرافرازی امتیاز لیگ برتری فارس تلاش کنند.

از حمایت تیم فجر غافل نشویم

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: فصل گذشته واقعا سپاه کاری کرد کارستان و همه جوره پشت تیم فجر بود و با زحمت ها و خون دل خوردن های مدیرعامل و سرمربی، تیم فجر به لیگ برتر بازگشت و باید به این تیم کمک شود که در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند.

هنرپیشه گفت: متاسفانه شرایط در لیگ برتر نیز عادلانه نیست و تیمی مثل سپاهان با ۳۴۰ میلیارد تومان بسته می شود در حالی که تیم فجر با یک دهم این بودجه و این، کار را برای نماینده فارس سخت می کند.

به گزارش فارس، رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور قرار است از ۲۷ مهر آغاز شود و فجر شهید سپاسی به عنوان تنها نماینده فارس پس از ۸ سال مجدد در این رقابتها شرکت می کند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش فجر شهید سپاسی نمایندگان مجلس میزبانی ورزشگاه حافظیه ورزش و جوانان ورزشگاه پارس لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز