Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@17:30:35 GMT

◄ در صورت عدم تغییر و اصلاحات بلوار فرش مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۴۸۸

◄ در صورت عدم تغییر و اصلاحات بلوار فرش مسدود می شود

تین نیوز

کاشان-سید علی ساداتی نژاد| سرهنگ مهدی پاکروان در جلسه شورای ترافیک شهر کاشان عواملی از جمله : نبود روشنایی لازم و تابلوهای هشدار دهنده، و همچنین آماده نبودن لاین های موازی را از جمله دلایل عدم استاندارد بودن بلوار فرش کاشان برشمرد.

او  تصریح کرد : خطرات زیادی از جمله انحراف خودرو ها وجود دارد و نباید این محور بدون هماهنگی پلیس راهور افتتاح می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از پایین بودن ایمنی بلوار فرش که از انتهای بلوار صنعت تا میدان سهراب سپهری راوند ادامه دارد انتقاد کرد و خواستار مسدود کردن آن توسط شهرداری شد.

پاکروان با تأکید بر اینکه آمار کشته شدگان بلوار قطب راوندی بسیار نگران کننده است به خبرنگار تین نیوز گفت : متاسفانه با وجود تشکیل جلسات متعدد تا کنون هیچ اقدام مطلوبی برای کاهش آمار تصادفات بلوارقطب راوندی انجام نشده است.

او با بیان اینکه بلوار قطب راوندی بر خلاف نظر عموم مردم یک خیابان اصلی محسوب شده و شریان اصلی نیست گفت:سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مخصوص آزادراه بوده و برای محوری که دارای مشخصات مسکونی ، اداری و تجاری است هرگز مناسب نیست.

سرهنگ مهدی پاکروان افزود: طی چهار سال و نیم گذشته ۲۳ نفر بر اثر تصادفات بلوار قطب راوندی سر صحنه فوت شده اند و این آمار را بسیار نگران کننده دانست و  خواست تا برای بحث سرعت چاره اندیشی شود.

در ادامه مسئولان شهرداری کاشان هزینه نصب هر تابلو را بالغ بر پانصد هزار تومان عنوان کرده و گفتندفرصت ده روز برای تکمیل این محور کافی نیست و بدون تامین روشنایی امکان سرقت تابلو ها وجود دارد.

در پایان جلسه با توجه به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی نواقص موجود را به شکل مکتوب به اطلاع نهادهای مسئول در امر ترافیک شهرستان رسانده و از طرفی مسئولیت تامین ایمنی رفت و آمد خودرو ها را به عهده شهرداری کاشان ده روز فرصت دارد نسبت به رفع نواقص بلوار فرش اقدام کند در غیر این صورت این بلوار مسدود خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور کاشان شورای ترافیک بلوار فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه به مدت پنج روز به‌صورت مقطعی مسدود شد.

یدالله جهان‌تاب ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اینکه به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت سال جاری دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: این محور به مدت پنج روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان اینکه محدودیت به صورت شبانه‌روزی است، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران از رانندگان خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 746920

دیگر خبرها

  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • کمک‌های جدید آمریکا بعید است که سرنوشت کی‌یف را به طور اساسی تغییر دهد
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از زیرسازی نشدن معابر حاشیه بلوار شهید پناهپوری + فیلم